Da er vi i Lofoten!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
Da er vi fremme hos min far i Lofoten:) Etter en noe hektisk start på dagen! Hermine våkna med et vræl klokka 06 i morges og skreik i en time...kjempe start på dagen! Kjente jeg ville avlyse hele turen:p
Våkna selv med nakkevondt og hodepine som ikke ville slippe taket, kjempe utgangspunkt når man skal ut å reise:confused:
På tur TIL flyplassen presterte Hermine å bæsje gjennom alle klærne sine, så vi måtte skifte i full fart før vi gikk på flyet:eek:
Gun sov hele veien til bodø, fikk ei flaske på flyplassen der før vi fløy Widerøe til leknes. Litt av en tur med myyye turbulens men hun elska det :p Som ved hver reise tidligere har hun vært eksemplarisk på hele reisa, og sover nå i vogna si:) Mamman var litt mer stressa mht flybytte, bæsj og hodepine men nå holder jeg på å finne fatninga igjen ;)

Blir nok ikke mye tid til forum den neste uka, men skal stikke innom når det blir ledig tid/pumping ;)

God helg:D
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Litt av en tur!
Vel fremme da, heldigvis =)
Kos dere masse!

Oi det var litt at en start på reisa, godt dere har kommer vel fram:-)
Håper du får masse godt av konditorpappan din:-)
Kos dere masse :love2

Oi oi, det var mye og styre med på morran:p Godt dere kom sikkert og trygt fram, til trods for turbolens ombord på flyet;) Kos dere masse på besøk hos faren din:) Godt for Hermine og sove ute i frisk luft:) Håper det går bra og gi hu Nutramigen:):) Goooog hælj :greet025

Det var litt av en start på helga :eek:
Men derfra kan det bare bli bedre ;) Ha ei strålende helg!! :D

Oi oi, det var mye og styre med på morran:p Godt dere kom sikkert og trygt fram, til trods for turbolens ombord på flyet;) Kos dere masse på besøk hos faren din:) Godt for Hermine og sove ute i frisk luft:) Håper det går bra og gi hu Nutramigen:):) Goooog hælj :greet025
Hun sov i over to timer:D ny rekord!!!

Sent from my ST25i using BV Forum mobile app

Back
Topp