Da er vi fremme hos min far i Lofoten
Etter en noe hektisk start på dagen! Hermine våkna med et vræl klokka 06 i morges og skreik i en time...kjempe start på dagen! Kjente jeg ville avlyse hele turen
Våkna selv med nakkevondt og hodepine som ikke ville slippe taket, kjempe utgangspunkt når man skal ut å reise
På tur TIL flyplassen presterte Hermine å bæsje gjennom alle klærne sine, så vi måtte skifte i full fart før vi gikk på flyet
Gun sov hele veien til bodø, fikk ei flaske på flyplassen der før vi fløy Widerøe til leknes. Litt av en tur med myyye turbulens men hun elska det
Som ved hver reise tidligere har hun vært eksemplarisk på hele reisa, og sover nå i vogna si
Mamman var litt mer stressa mht flybytte, bæsj og hodepine men nå holder jeg på å finne fatninga igjen 
Blir nok ikke mye tid til forum den neste uka, men skal stikke innom når det blir ledig tid/pumping
God helg
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app
Våkna selv med nakkevondt og hodepine som ikke ville slippe taket, kjempe utgangspunkt når man skal ut å reise
På tur TIL flyplassen presterte Hermine å bæsje gjennom alle klærne sine, så vi måtte skifte i full fart før vi gikk på flyet
Gun sov hele veien til bodø, fikk ei flaske på flyplassen der før vi fløy Widerøe til leknes. Litt av en tur med myyye turbulens men hun elska det
Blir nok ikke mye tid til forum den neste uka, men skal stikke innom når det blir ledig tid/pumping
God helg
Sent from my ST25i using BV Forum mobile app