Da er vi i gang!

Venessiela

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Var på forsamtale hos klinikk Hausken i dag, og......
VI ER GODKJENT FOR PRØVERØR!!!!!!! :D ❤❤❤

Det blir kort protokoll på oss, men pga fare for overstimulering må jeg ved neste menstruasjon starte på p-piller som jeg må ta i 21 dager. Siden syklusene har vært veldig fine siste tiden skulle vi se om tr kom av seg selv, men om den ikke er kommet til cd 30 blir det provera. I dag er jeg på cd 13.

Vår protokoll blir:
* Cd 1 neste syklus: Starte med prednisolon (skal ta frem til uttak) og synfase (tas 21 dager og får så ny mens)
* Syklus etter synfase: cd 2-9 må jeg ta prednisolon, bemfola og klexane. Cd 7-9 tar jeg også orgalutran. På dag 9 blir det ultralyd og forhåpentligvis ser det bra ut og jeg får sette ovitrelle og komme til uttak.
*Lutinus etter innsett

Så alt etter når mens kommer og hvordan ul ser ut blir det uttak/innsett i slutten av april/begynnelsen av mai.

Herregud!!! Nå er vi faktisk i gang!!! :D :D :D

Hurra! Såå bra!

Ønsker dere masse lykke til!

Hurra :D Så bra at dere er igang, blir spennende å følge deg framover :-)

Wow, så bra!! Gratulerer :D :D

Wiiiiii! Gratulerer så mye :D

Det blir kort protokoll på oss, men pga fare for overstimulering må jeg ved neste menstruasjon starte på p-piller som jeg må ta i 21 dager. Siden syklusene har vært veldig fine siste tiden skulle vi se om tr kom av seg selv, men om den ikke er kommet til cd 30 blir det provera. I dag er jeg på cd 13.

Vår protokoll blir:
* Cd 1 neste syklus: Starte med prednisolon (skal ta frem til uttak) og synfase (tas 21 dager og får så ny mens)
* Syklus etter synfase: cd 2-9 må jeg ta prednisolon, bemfola og klexane. Cd 7-9 tar jeg også orgalutran. På dag 9 blir det ultralyd og forhåpentligvis ser det bra ut og jeg får sette ovitrelle og komme til uttak.
*Lutinus etter innsett

Så alt etter når mens kommer og hvordan ul ser ut blir det uttak/innsett i slutten av april/begynnelsen av mai.

Masse gratulasjoner og lykke til :) spennende:):)

Hadde de noen teori om hva som er problemet for dere?

Hadde de noen teori om hva som er problemet for dere?
Jeg har pcos, men det visste vi jo fra før. I oktober måtte jeg fjerne en vridd eggleder så det hjalp jo ikke akkurat noe :p

Vår protokoll blir:
*Lutinus etter innsett

Gratulerer! Så spennende!!

Back
Topp