Da er vi hjemme

ingz

Glad i forumet
Hei Jenter [:D]

Da er vi kommet hjem fra en fantastisk fin tur, bare jeg og kjæresten min [;)] Jeg har hatt det super bra hele turen. Kosa oss masse! Fredag kom vi fram i 7 tiden, sjekket inn på hotellet og så oss litt irundt. Så dro vi ut for å spise. Endte opp på en pizzeria, å guri som jeg angrer, for den pizzan var skikkelig BLÆH [:'(] Spiste bittelitt bare å sa meg fornøyd! Stein Tore likte den heller ikke... Etterpå dro vi på en bar, tok noen øl og drinker og snakka og kosa oss [;)] Ble der i noen timer før vi dro på hotellet igjen. Jeg var stuptrøtt så jeg la meg ned for å sove mens ST dro ned på hotellbaren og tok en øl til!

Lørdag var vi opp i rett tid og spiste en god hotell frokost før vi dro ut på shopping! Gikk gatelangs i mange timer. Endte opp med en bergans ryggsekk, gåvogn og noen andre leker til Martine + att ST kjøpte seg en caps med lys på. Da ble han fornøyd [8D]
siden kjørte vi oss en tur, å havna på storsjøbadet. Der JEG kjøpte meg en bikini å plaska utti bassengene [8D] Det var litt av ett syn skal jeg si dere [:D]
Bare gla det ikke var noen som kjente meg der [;)]
Noen timer ble det der også før vi dro tilbake for å dusje å ordne oss for så å ut å spise. Jah, vi la oss i hall 9 tiden på kvelden der sambo sovna med en gang å jeg så litt tv før jeg sovna.

Søndagen kom å vi spiste frokost, opp å pakket å satte oss i bilen for å kjøre hjem igjen!
Da vi kom hjem byttet jeg bil å kjørte enda noen mil for å hente Martine. Hun har vært hos mormoren sin å har kosa seg der. Blid frøken har hun vært hele helgen, sovet til 9 vær dag! Håper hun gjør det imorgen også ;) hihi!

Alt i alt så har alle kosa seg i helgen! [:D]

ORIGINAL: *Mina min*

Så bra dere har hatt en kjekk og koselig tur[;)] Kjenner jeg kunne trengt en sånn tur selv[:D]

Caps med lys faktisk,, hehe[:D]

Ja, godt med en kjæreste-tur [;)]
hehe, ja han ble storfornøyd me ny caps [:D]

Så godt å høre at dere har kosa dere så mye!!! [:D] Å så TYNN du har blitt da!!!!!!!
Denne helga fortjene dere max!!

Hørtes ut som en deilig helg![:D]

Ble det ikke noe  da??[8D]

Skulle ønske vi også kunne tatt slike turer, men med ei jente som fortsatt er besatt av puppen og aldri har sovet borte må vi nok se oss pent nødt til å vente med det[:)]

ORIGINAL: LineMerethe

Hørtes ut som en deilig helg![:D]

Ble det ikke noe  da??[8D]

Skulle ønske vi også kunne tatt slike turer, men med ei jente som fortsatt er besatt av puppen og aldri har sovet borte må vi nok se oss pent nødt til å vente med det[:)]

heheh, det ble litt også ja[:D] Det er digg på hotell synes jeg [8D]

ORIGINAL: eiramena

Så godt å høre at dere har kosa dere så mye!!! [:D] Å så TYNN du har blitt da!!!!!!!
Denne helga fortjene dere max!!

Ja, ser tynn ut på bilde ja. Men det lyger litt [;)] Men er 14kg mindre da [:)]

Back
Topp