Da er vi blitt..

ellamelle*

Gift med forumet
prøvere[:D] Var hos legen i dag og fjernet spiralen, så nå håper jeg vi slipper å vente så altfor lenge på en liten lillebrøsterspire[:)] Så ønsk oss lykke til da jenter[8D]

så heldig du er!! [;)] masse lykke til med prøvinga! håper spira sitter fort[:D]

Takk for det[:)] Er ordentlig spent på hvor lang tid det tar, ble bortskjemt med vesla som satt på første forsøk.. Men vi stresser ikke med det da[:)]

Masse lykke til!!![:D][:D]

Tusen takk[:)]

ORIGINAL: Lene*

Takk for det[:)] Er ordentlig spent på hvor lang tid det tar, ble bortskjemt med vesla som satt på første forsøk.. Men vi stresser ikke med det da[:)]

det er nok det viktigste når man prøver, å ikke stresse, selvom det er vanskelig noen ganger[;)]

[:D]oi så spennende! håper den sitter fort!

men lillebrøster? tenker små pupper jeg da må jeg inrømme[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: ROFLMAO!

[:D]oi så spennende! håper den sitter fort!

men lillebrøster? tenker små pupper jeg da må jeg inrømme[:D][:D][:D][:D]

Hahaha.. Joa[8D]

ORIGINAL: 3xS

ORIGINAL: Lene*

det er nok det viktigste når man prøver, å ikke stresse, selvom det er vanskelig noen ganger[;)]

Ja, tror nok det kan være lettere sagt enn gjort, men må bare prøve så godt vi kan å ta det med ro[:)]

Lykke til. Vi har prøvd i 3 måneder nå vi (satt på første forsøk sist), men har ikke ikke hatt stabil syklus, og hadde en syklus uten eggløsning. Så vi smører oss med tolmodighet. Kankje det hjelper med litt "våryrhet"[:D] 

åå, så spennende! Masse lykke til [:D]
Og du må så klart oppdatere oss [8D] hehe

ORIGINAL: [Fairy]

Lykke til....[:D][:D][:D]
Begynner snart vi også sikkert hihi[:D]

Spennende[:)] Har gått å ventet i noen mnd nå på å bli prøvere, så det var på tide nå[8D]

ORIGINAL: Cillia

Lykke til. Vi har prøvd i 3 måneder nå vi (satt på første forsøk sist), men har ikke ikke hatt stabil syklus, og hadde en syklus uten eggløsning. Så vi smører oss med tolmodighet. Kankje det hjelper med litt "våryrhet"[:D] 

Lykke til dere også, får tro den sitter ganske raskt til oss begge [:)] Håper egentlig at den ikke sitter helt enda her da, kan vente litt så det blir 2010 barn[:)]

ORIGINAL: xlissx

åå, så spennende! Masse lykke til [:D]
Og du må så klart oppdatere oss [8D] hehe

Takk for det[:)] Selvfølgelig blir det oppdatering[;)]

Masse lykke til [:)] Håper spiren setter seg fort [;)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

lykke t.

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Masse lykke til  Håper spiren setter seg fort 

Tusen takk[:D]

Lykke til!!

Heldigvis er prøvinga relativt festlig!!

Hvis du ikke tenker over det så skjer det fort[8D]

Lykke til med prøvinga da[:D]

ORIGINAL: 3xS

så heldig du er!! [;)] masse lykke til med prøvinga! håper spira sitter fort[:D]

Back
Topp