Da er valget tatt....

kate

Gift med forumet
Vi ble enige om tre nye prøverørsforsøk....

Det kommer nok ikke til å skje før nærmere sommeren, siden vi ikke har disse pengene NÅ.
Må nok kanskje ta opp et lån, så da er det bare å krysse fingrene for at det finansielle lar seg gjøre. Får vi ikke lån, har vi heller ikke råd til tre forsøk. Men...tror det skal ordne seg. Men uansett må vi vente noen måneder. Tenker vel kanskje rundt mai i første omgang.
Gruer meg til å ringe Hausken og si vi må utsette forsøket da[&o] Skulle jo egentlig begynt på sprøyter igjen om en ukes tid. (skulle ka kort regime). Men må man, så må man bare utsette forsøket. Det er jo økonomien som stopper det hele. Så urettferdig!!! Det andre får gratis[:@]
Men uansett, valget er tatt. Det blir nye prøverørsforsøk, bare økonomien blir ordnet.
Jeg er veldig letta og fornøyd nå, hadde nok ikke klart å legge prøverørsforsøk bak meg før jeg hadde tatt tre til. Og det er jo det vi skal[:)] 
Satser på at vi kommer igang med et forsøk før sommeren, og at jeg kommer til å nyte glade sommerdager med spire i magen.

Det er sååååå deilig å endelig ha tatt et valg! Selv om vi må smøre oss med litt tålmodighet!

HAUSKEN HERE WE COME!

Godt å lese at valget er tatt vennen. [:)]
Nå er det virkelig dere tur. Store klemmer.

Kate godt å høre at du har falt til ro og tatt valget,
Du for prøve å kose deg i tiden fremover før forsøkene starter opp, ellers er det et bra tidspunkt å starte på vårparten, det sies jo at det kan væøre lettere å bli gravid da, ikke godt å si om det stemmer eller ikke. Men du for samle krefter, og husk at jeg heier på deg og ønsker at det blir din tur nå.

Du har hatt en slitsom tid, og jeg håper at du kan puste lettet ut snart og tenke på andre ting, helst at dere skal bli foreldre selvfølgelig, og at dere kan se på livet med andre øyne og smile fra øre til øre.
Gir deg en støtte klem i venteperioden, ta godt vare på deg selv nå. Men jeg håpper du er innom her alikevel, men husk dersom det føles bedre for deg så ta deg pauser fra BV også, dersom du trenger det.
Jeg er her og venter på deg snuppa[;)] Dette her viljeg ikke gå glipp av vennen.

Så bra at dere har blitt enige[;)][;)]ønsker deg lykke til[;)][;)]

ORIGINAL: Ivara

Så deilig å ha tatt et valg [:)]

Synd at dere må vente en stund for å komme i gang igjen, men sånn er det jo bare. Og nå som valget er tatt kan dere senke skuldrene og samle krefter og motovasjon til nye runder. Høres ut som dere er fornøyd med valget, og det er bra.
Det blir spennende å følge deg til våren, skal krysse og heie alt jeg kan!

Så godt at valget er tatt vennen[:)]

Synd at det blir litt ventetid, men sånn er det nå. Håper at til sommeren så er økonomien i rute og at lån dåke trenger går i boks[:)]
Gler meg til å følge deg i sommer vennen, då skal da bli dåkes tur!![:)]

Gode klemmer sendes over, gler meg virkelig til fortsettelsen seinere i år!![:D]

Dette blir spennde Kate[:D] 
det ordner seg nok med penger.. vi har utsatt forsøket til april pga manglende penger..
så kansje vi får henge sammen da.. det hadde vært gøy.
håper 2009 er et bra år for hausken med masse flott babyer!

lykke til...

ORIGINAL: Ivara

Så deilig å ha tatt et valg [:)]

Synd at dere må vente en stund for å komme i gang igjen, men sånn er det jo bare. Og nå som valget er tatt kan dere senke skuldrene og samle krefter og motovasjon til nye runder. Høres ut som dere er fornøyd med valget, og det er bra.
Det blir spennende å følge deg til våren, skal krysse og heie alt jeg kan!

sign denne[:)]

Så bra at dere har fått tatt et valg som dere er fornøyd med. Skjønner godt at dere må vente litt før dere setter igang. 3 forsøk koster jo en god del om man går privat. Håper virkelig det er din tur snart!

Så bra valget er tatt, er ofte en lettelse det når en vet hva en har å forholde seg til. Selv om det innebærer venting. Jeg skal hvertfall stå på sidelinjen og heie deg frem, for 2009 skal være lykkens år for dere!! [:)]

Godt å høre at dere har funnet en løsning dere er tilfreds med! Nå håper jeg virkelig at dette gir resultater og gir dere den etterlengtede spiren dere håper sånn på. Håper jeg kan få truffet deg en gang du er her i Haugesund, hadde vært kjempekos!

Utrolig kjipt at det skal være så dyrt med privat prøverørsbehandling. Ikke greit å bruke så mye penger, men det er jo verdt det uansett! I hvert fall om utfallet blir slik dere ønsker.

Klem

Gratulerer med beslutningen, var rimelig sikker på at det var det alternativet dere ville ende opp med ja!! Kan tenke meg det var godt å ta en endelig beslutning. [:)]
Kjipt med manglen på penger, men til sommeren er det deres tur til å oppleve at spiren fester seg!!

Klem til deg fra meg[:D]

jeg signerer Twinanne og Nesing[;)]

jeg måtte ta pause fra BV en stund i sommer for å samle krefter og tenke på noe annet,for meg tror jeg det var redningen min[;)] jeg jobbet mye så jeg ikke fikk tid til å tenke så mye, det var lurt for meg[;)]
Gjør det som er best for deg[:)] vi er her uanz om du tar pause eller ikke[:)] gleder meg til å følge deg på nytt mot å bli mamma, denne gangen skal det gå og er det noen som fortjener det så er det DEG[:)][:)][:)] krysser alt jeg kan for deg,vennen[;)] 

det var flott å høre[:D]

no må det gå din vei kate

ORIGINAL: [miss]

Så godt at valget er tatt vennen[:)]

Synd at det blir litt ventetid, men sånn er det nå. Håper at til sommeren så er økonomien i rute og at lån dåke trenger går i boks[:)]
Gler meg til å følge deg i sommer vennen, då skal da bli dåkes tur!![:)]

Gode klemmer sendes over, gler meg virkelig til fortsettelsen seinere i år!![:D]

Så godt at dåke har tatt valget om veien vidare[:)]

Ønske deg all lykke på veien Kate[:)]

så bra dere har tatt et valg vennen, jeg støtter deg så i det valget.
for jeg vet at du kommer til å bli gravid.

ønsker deg lykke til, jeg følger med deg!!! :)

klem fra hegemor :)

Ønsker deg masse lykke til vennen!!!

Takk for koselige svar jenter!

Vi har stoooor tro på dette vi å[:)]

Så kjekt å høre at dere har tatt valget.
Krysser alt eg har for at dere skal få oppfyllt drømmen til sommeren[:)]
kommer til å følge med deg[;)][:)]

Back
Topp