Da er to nye bh'er kjøpt

Mine sitter fint enda, men har allerede E-cup i BH`ene fra Change. Er så utrolig fornøyd med de BHene der :-) Kjenner jeg fyller de litt mer ut nå da laughing7

Mine sitter fint enda, men har allerede E-cup i BH`ene fra Change. Er så utrolig fornøyd med de BHene der :-) Kjenner jeg fyller de litt mer ut nå da laughing7
Får ta meg turen dit jeg da etter hvert :) husker du ca hva prisene ligger på?
Har ei venninne som brukte 600 på en ammebh, så jeg tenker bare skrekk og gru :p

Eg bruka å handle på Change - meina du får BH frå rundt ca 300 kr og oppover. Er ikkje nødvendig å kjøpe den dyraste ;)

Ja det er heilt greit - eg bruka G -cup til vanlig, og handla bare der. Er god kvalitet, så du trenger ikkje så mange :)

Får ta meg turen dit jeg da etter hvert :) husker du ca hva prisene ligger på?
Har ei venninne som brukte 600 på en ammebh, så jeg tenker bare skrekk og gru :p

Ja, ligger på 300,- for basicmodellene og oppover.. De jeg kjøper er rundt 500,- , men man trenger ikke så mange, og de holder veldig lenge om man bruker vaskenett. Liker veldig godt Florence-serien, kommer i forskjellige farger :-)

Om man blir medlem av kundeklubben får man 10% rabatt, dvs man betaler full pris første gang, så settes 10% av summen inn på "konto" som man kan bruke til avslag på neste kjøp :-)

Mine har også blitt større og jeg har silikon i tillegg :p

Et pluss er jo at jeg kan gå uten bh under noen topper :)

På h&m har dei amme bh 2 pk til 199. Og store størrelsa !

Da jeg bodde i Oslo handlet jeg kun bher på Triumph-outleten i Vestby. Der har de skikkelige Triumph-bher til h&m pris. Beste og billigste stedet man får tak i bher! (aner ikke om de selger ammebher da...)

Back
Topp