Da er ting igang!! Oppdatert :)

Sunshine_85

Flørter med forumet
Kl 04.45 inatt gikk vannet,ringte føden men fikk beskjed om og prøve og sove litt mer så lenge jeg ikke hadde rier! Når klokka var rundt 7 begynte de første tegn på rier og komme og litt over 8 ringte vi til føden igjen og fikk da beskjed om og komme inn! Nå ligger jeg på obs posten og bare venter på at riene skal komme for fullt!! Visst ikke noe skjer utover kvelden får jeg dra hjem og sove også blir jeg satt igang imorgen!! Dette er veldig uvirkelig,tanken på at bare i løpet av ett par dager holder vi nurket vårt:) er akkurat over prematur grensen og så det er bra!! Da er det bare og vente og krysse finger jenter:) Klokka 17.21 kom nydelige Fredrik til verden:) han var 3520 gr og 50 cm:) verdens nydeligste:) alt gikk veldig greit og jeg er stolt som bare det:) Nå får vi prøve og sove litt;) jeg svever <3>
 
Masse lykke til :)
 
oi! her var det en som var klar med engang han/hun fikk lov:) så koselig!
masse lykke til:) 
 
Spennende! Lykke til :o)
 
Oii.. Så spennende :) Tenk, snart har du den lille babyen din i armene dine <3 misunner deg, selv om jeg håper lillegutten min holder seg inne i magen til hvertfall uke 37! :d>
 
Oiiii, LYKKE TIL!!! :):)
 
Så spennede, masse lykke til 
 
Lykke, lykke til!
 
OI, så spennende! Lykke til!
 
Lykke til med det stor som skal skje :)
 
Åh, så spennende!! :D Masse, masse lykke til! Tenk, nå er det ikke lenge igjen til du kan holde lille nurket i armene dine <3 Håper du får en fin fødsel! :)
 


LittleMonkey skrev:
Så spennende! 

Masse lykke til 


 
Sååå spennende Lykketil;-)
 
Så stas!! Lykke lykke til - gleder meg til oppdatering videre :) Tenk snart har du lille gullet i armene dine :)
 
Back
Topp