Da er terminen min også her:)

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
14mars!!!! En dato som har hatt en stooooor plass i vår hverdag siden vi fikk vite vi ventet barn 19juli 2009... meeeeeen,er like feit her jeg sitter enda jeg... hehe... Men er en litt god følelse også å vite at tulla har d så godt inni der at hun ville bli til termin... Så nå blir dagene som kommer enda mer spennende[:D][:D]

Termin idag jeg og!! [:D] håper prinsen min vil være presis! Har ventet leeenge på denne dagen vi og! Kan ikke gjøre annet enn å krysse fingrene for både deg og meg og sender en halv dæsj fødestøv [;)] andre halvparten trenger jeg selv hehe [8D][;)]

Hehe... takker for en halv desj du[:)] Håper di ikke lar vente aaaalt for lenge å seg...[:)][:)] Gleder meg son nå......[:D]

Lykke til dokke to!!! håpe dokke sleppe og gå lenge over [;)][;)][;)]

Er så spent nå... Tenk at snart er tulla her[:)][:)] Er så nysjerig på hvordan hun ser ut,hvor mye hun veier,om hun har masse hår... åååå[:)][:)] (alt dette er jo likegjyldig så lenge hun bare har d bra så klart) Men nå nermer d seg virkelig[:)][:)]

Jeg hadde termin i går [:D] Er også glad for at skatten trives i magen, men jeg tror jeg vil trives litt bedre når han har kommet ut..[;)] Håper det skjer snart!!!!!!

Back
Topp