Da er skjult forum oppe å går ♡☆

Anlipa

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Septemberbarna 2019
Har fått en del forespørsler allerede , håper jeg har fått svart alle, hvis ikke så gi meg beskjed. Viktig at dere skriver pm til meg eller amilie<3 hvis dere ønsker tilgang , ellers klarer vi ikke holde oversikt :playful: blir nok en del forespørsler. Veldig greit hvis dere leser gjennom festet innlegg angående skjult forum , og sjekker at dere oppfyller kravene :wacky: vi må sjekke gjennom uansett, men greit å være sikker når man søker .

Dere jeg har svart er nå "sjekket" og lagt på godkjenningsliste hos moderator som er den eneste som kan legge til . ;) sees på skjult ! xsmile9xsmile9
 
Har fått en del forespørsler allerede , håper jeg har fått svart alle, hvis ikke så gi meg beskjed. Viktig at dere skriver pm til meg eller amilie<3 hvis dere ønsker tilgang , ellers klarer vi ikke holde oversikt :playful: blir nok en del forespørsler. Veldig greit hvis dere leser gjennom festet innlegg angående skjult forum , og sjekker at dere oppfyller kravene :wacky: vi må sjekke gjennom uansett, men greit å være sikker når man søker .

Dere jeg har svart er nå "sjekket" og lagt på godkjenningsliste hos moderator som er den eneste som kan legge til . ;) sees på skjult ! xsmile9xsmile9

Takk for at dere gjør dette for oss:smiley-angelic003
 
Takk for at dere gjør dette for oss:smiley-angelic003
Jo bare hyggelig, virker som en trivelig gjeng her så tror ikke det er den værste plassen å ta litt ansvar ;) men blir sikkert en del surr og rot i starten , så ha litt tålmodighet med oss (eller ihvertfall meg ):hilarious:
 
Bare et lite sikkert dumt spørsmål, men ser at man må blant annet under kriteriene for å komme inn i skjult gruppe ha vært medlem minst en mnd?
Er kanskje ikke mange i septembergruppen som har det?:rolleyes:
 
Bare et lite sikkert dumt spørsmål, men ser at man må blant annet under kriteriene for å komme inn i skjult gruppe ha vært medlem minst en mnd?
Er kanskje ikke mange i septembergruppen som har det?:rolleyes:
1 mnd går veldig fort så så fort du vet du/ dere har vært her inne i ca 31 dager så er det bare å søke seg inn på skjulte grupper;)

~ Amilie <3 deleavsvarlig for skjulte grupper :)
 
Jippi, må bare bli kvalifisert først da ;)
 
Bare et lite sikkert dumt spørsmål, men ser at man må blant annet under kriteriene for å komme inn i skjult gruppe ha vært medlem minst en mnd?
Er kanskje ikke mange i septembergruppen som har det?:rolleyes:
Jeg tenker at det går på medlem av babyverden jeg , og ikke nødvendigvis septemberforum , da kvalifiserer vel strengt tatt ikke jeg heller, selv om jeg har vært medlem siden 2009 :cool::)
 
Jeg tenker at det går på medlem av babyverden jeg , og ikke nødvendigvis septemberforum , da kvalifiserer vel strengt tatt ikke jeg heller, selv om jeg har vært medlem siden 2009 :cool::)
Ja det har du nok rett i:)
Jeg har ikke vært medlem her før jeg ble gravid så jeg får smøre Med tålmodighet jeg da og satse på det er liv i åpen gruppe fremdeles
 
Bare et lite sikkert dumt spørsmål, men ser at man må blant annet under kriteriene for å komme inn i skjult gruppe ha vært medlem minst en mnd?
Er kanskje ikke mange i septembergruppen som har det?:rolleyes:
Det er medlem i Babyverden og ikke her inne på termingruppen. Det er for å gjøre det "tryggere" for medlemmene i gruppen. Slik at ikke hvem som helst skal kunne lage profil veldig enkelt for å komme inn å lede.
 
Ja det har du nok rett i:)
Jeg har ikke vært medlem her før jeg ble gravid så jeg får smøre Med tålmodighet jeg da og satse på det er liv i åpen gruppe fremdeles
Jeg har vært i 3 termin grupper før og det er alltid masse liv i åpen gruppe!!! :)
 
Back
Topp