Da er planen klar :)

*Carrie*

Forelsket i forumet
De ringte fra klinikken i dag, og vi fikk velge om vi ville sette inn egg helt i begynnelsen av august eller vente til mensen jeg skal ha i august og sette inn i den syklusen. Vi valgte å gå igang så fort som mulig. Skal derfor få en sprøyte i posten, husker ikke helt hva den het, men det er en form for nedregulering. Den skal settes så fort jeg får den, og så skal jeg begynne på progynova 21. juli. Tilbakesetting blir sannsynligvis 6. august [:D]

Et spørsmål til dere som har vært gjennom fryseforsøk, har dere vært noe sykmeldt etter innsetting? De mente det ikke var nødvendig, men jeg er redd for at det ikke er bra at jeg stresser rundt på jobb. Hva tror dere om det?

åååååååååå det er så godt å ha planen i boks.

håper tiden går fort[:D]

Så gøy då! Er ikkje lenge til[:)][:)]

Så deilig å ha en plan.
Er jo ikke lenge til. [:)]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Det er veldig greit å vite hva som skjer, føler at tiden går litt fortere da [:D]
Og nå skal vi snart ha ferie så da blir det avslapping og forhåpentligvis litt annet å tenke på, så er vi sikkert vips til 6. august.

Jeg kom forresten til å tenke på en ting. Vi skal på St Olav 21. juli for vi håper å komme igang med prøverør der om vi ikke lykkes nå. Det sto i innkallingen at det skal tas ultralyd av meg, men det blir jo kanskje ikke så nyttig i og med at jeg da er under nedregulering og begynner på progynova den dagen. Jaja, får vel uansett pratet litt med dem.

Lykke til det var jo flott at du kunne starte rett på neste, men den nedreguleringssprøyta må du fortelle oss hva er for noe greier, her er jeg helt blank.

ORIGINAL: twinanne

Lykke til det var jo flott at du kunne starte rett på neste, men den nedreguleringssprøyta må du fortelle oss hva er for noe greier, her er jeg helt blank.

Husker ikke helt hva det heter jeg, men får den i posten i morgen så da vet jeg vel mer.

ORIGINAL: VilSåGjerne

oi ¨så gøy [:D] Vi skal inn på fryseforsøk i august september. Jeg fikk bare beskjed om og begynne på progynova 2 dag på mensen i august. Hva slags sprøyte er dette da?

ORIGINAL: twinanne

Jeg har funnet ut nå at den heter Procren Depot. Det er en dpot sprøyte som gjør at virkestoffet slipper gradvis ut. Vet ikke så mye mer, men det skal være en form for nedregulering. Leste litt om den på felleskatalogen, men ble ikke så mye klokere.

ORIGINAL: Ivara

Så deilig å ha en plan! [:)] Tenk at du snart skal bli ruger igjen. Spennende!

Ang den sprøyta: Har du endometriose? Ser ut som det er et medikament som trøker ut endo. Du skal bare ta en sprøyte?

Jeg har ikke fått påvist endometriose, og har vel heller ingenting som tyder på det. Fikk beskjed om at det var en form for nedregulering, mer på linje med nesespray. Skal bare ta en sprøyte ja.

Back
Topp