Da er min termin her

håper det er et bra tegn at du ikke har svart her på en stund ;)
Ja det kan du si ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
Håper jeg også ;)
Krysser fingre:D

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
Magen er der enda... var bare litt mye å Gjøre i går :P

Jm time straks. Så skal sjekke oppi der å bestille kontroll på ahus til torsdag, skal klare å grine meg til igangsetting på torsdag...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Magen er der enda... var bare litt mye å Gjøre i går :p

Jm time straks. Så skal sjekke oppi der å bestille kontroll på ahus til torsdag, skal klare å grine meg til igangsetting på torsdag...

Huff, du burde ikke trakte etter igangsetting, da kan du fort få en mye tøffere fødsel... Håper det starter av seg selv veldig snart! *klem*

Ingen stor endring innvendig, halsen er 2cm, åpen 3cm og sprengt vannblære. Fikk tidlig overtidskontroll på fredag. Men håper det skjer av seg selv.. nå skal jeg ligge på sofaen og spise sjokoladekake og sove litt :P

Så kjedelig når det ikke har skjedd mer. Du får bare prøve å hvile frem til fredag, og det kan jo hende at vannet ditt plutselig går også :)

Du får prøve å nyte siste tiden hvor du "bare" har 1 lita ei å følge med på;)Nå vet ikke jeg hva ahus gjør. Men å igangsette før det har gått minst én uke etter termin dersom det ikke ligger noen medisinsk grunn til det tror jeg ikke det er mange som gjør...Og tro meg, en igangsatt fødsel er igrunn ikke noe å ettertrakte;) Blir spennende i dagene fremover nå:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Du får prøve å nyte siste tiden hvor du "bare" har 1 lita ei å følge med på;)Nå vet ikke jeg hva ahus gjør. Men å igangsette før det har gått minst én uke etter termin dersom det ikke ligger noen medisinsk grunn til det tror jeg ikke det er mange som gjør...Og tro meg, en igangsatt fødsel er igrunn ikke noe å ettertrakte;) Blir spennende i dagene fremover nå:)

Prøver å nyte, men ikke lett ;-)
Jeg var på samtale med jm på ahus før jul pga angst for overtid. Har også terminsprik. Men får se hva de sier på fredag ;-)

Prøver å nyte, men ikke lett ;-)
Jeg var på samtale med jm på ahus før jul pga angst for overtid. Har også terminsprik. Men får se hva de sier på fredag ;-)

Ok, da kan det jo hende de tar litt hensyn til det:) Håper det skjer av seg selv snart, så du får blitt ferdig. Fin mage du har da:)

Ok, da kan det jo hende de tar litt hensyn til det:) Håper det skjer av seg selv snart, så du får blitt ferdig. Fin mage du har da:)

Håper også det starter av seg selv. Snart ;-)

tusen takk :-)

Tvi tvi;)
Du skal se det skjer når du minst aner det.

Da jeg skulle ha nr to var jeg på kontroll seks dager på overtid på sykehuset. Ingen tegn til modning engang. Reiste hjem kjempeskuffet, og tenkte dette kom til å drøye leenge. Men samme kveld gikk vannet og snuppa var født etter bare tre timer;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tvi tvi;)
Du skal se det skjer når du minst aner det.

Da jeg skulle ha nr to var jeg på kontroll seks dager på overtid på sykehuset. Ingen tegn til modning engang. Reiste hjem kjempeskuffet, og tenkte dette kom til å drøye leenge. Men samme kveld gikk vannet og snuppa var født etter bare tre timer;)

Godt å høre :)

Bare veldig surt når jeg vet jeg har 3cm :P men hvis ikke akupunkturen etter på gir noe utslag går jeg å legger meg, å der blir jeg til babyen er ute :P

Sent from my iPad using BV Forum

Godt å høre :)

Bare veldig surt når jeg vet jeg har 3cm :P men hvis ikke akupunkturen etter på gir noe utslag går jeg å legger meg, å der blir jeg til babyen er ute :P

Skjønner den når du vet det allerede er beg å skje ting der nede;)

Du får be akupunktøren sette noen ordentlige nåler denne gangen som gjør susen:p

Skjønner den når du vet det allerede er beg å skje ting der nede;)

Du får be akupunktøren sette noen ordentlige nåler denne gangen som gjør susen:p

Hu sa selv hu skulle herje med meg :P sette ekstra og snurre de oftere!

Ja, skjer tydelige ting der nede.. Men ikke fort nok :P
Kommet over grensa der jeg ikke kommer til å tro det er i gang før jeg faktisk ligger der...

Hu sa selv hu skulle herje med meg :P sette ekstra og snurre de oftere!

Ja, skjer tydelige ting der nede.. Men ikke fort nok :P
Kommet over grensa der jeg ikke kommer til å tro det er i gang før jeg faktisk ligger der...

Det er bra:)

Rart med det når man har passert termin datoen da skulle man helst ha født allerede. Uansett ikke lenge igjen om det et noe trøst;)

Back
Topp