Da er kvalmen

*Isabella*

Forelsket i forumet
Kommet til meg og :( blærh. Dere som er kvalme, klarer dere å være i jobb? Jeg jobber i barnehage og kjenner jeg sliter litt. Og det at jeg spiser annenhver time for å holde kvalmen litt nede, men det er ikke lenge det hjelper :(

Jeg er sykemeldt.. Er stort sett kvalm hele dagen og står ofte alene i en butikk.. Så har ikke så mye der å gjøre..:(

Isj, her også.. spyr om morran.. Dratt hjem fra jobb etter 1 time to dager nå, siden jeg bare fløy på to å spøy likevel.

Heldigvis har jeg bare skole 2 dager i uka.. Men, er så vidt jeg klarer det også.. Er dårlig hele dagene.. Spyr ifra jeg står opp til jeg legger meg.. Så er lite fungerende :(

Huff, kvalme er noe drit!
Jeg jobber også i barnehage og jeg er sykemeldt 50 prosent pga. kvalmen.
Syns det hjelper en del på, da jobber jeg halv dag og slipper å jobbe om morgenen da jeg er mest kvalm.

Jeg jobber hele dager , men 2 dager ene uka og 3 dager andre uka.  Håper det skal fungere. Var og fikk sykemld i dag.

Jeg jobber også i barnehage og kvalmen meldte seg denne uken..6uker på vei...
Men de på jobben vet ikke noe. Hvor lenge ble du 50% sm? Har du fortalt hvorfor du er sm?

*Josefine skrev:
Jeg jobber også i barnehage og kvalmen meldte seg denne uken..6uker på vei...
Men de på jobben vet ikke noe. Hvor lenge ble du 50% sm? Har du fortalt hvorfor du er sm?

Vet ikke om spørsmålet var til meg, men svarer likevel :)
Jeg har vært sykemeldt i 2 uker nå og har 3 uker igjen av sykemeldingen, blir lengre om jeg fortsatt er kvalm etter det.
De på jobben vet om det, følte jeg måtte fortelle det siden jeg løp på do å spydde hele tiden.
Du er jo ikke nødt å si det om du ikke føler deg komfortabel med det, men det er jo kanskje greit at styreren vet det :) 

Jeg gikk til legen, fikk tabletter på resept, og TAKK GUD de funker!!! Hadde ikke overlevd uten tror jeg. :-)

Jeg er konstant kvalm hele dagen nå...slitsomt.. Er 7 uker nå..
Mange som er sm? Hvor mye og hvor lenge?

Jeg er også ganske kvalm hele dagen. er 20 % sykemeldt, men får heldigvis komme å gå som jeg selv ønsker på jobben. Veldig greit å si det de sjefen, slik at det er lettere å legge opp en plan. Ellers tar jeg ingefær tabletter som jeg syntes hjelper noe.. 

Jeg har vært kvalm siden uke5-6, er nå 10+6... Har hatt 2uker ferie, før det brukte jeg egenmeldingene mine for nesten 2uker, nå har jeg endelig fått 100%sykemelding og er sm 2uker. Er skikkelig kvalm, så alt må foregå i sneglefart for at jeg skal noenlunde fungere. Jobber i en sportsbutikk der det konstant er travelt og mye å gjøre,,, uheldigvis så fungerer jeg ikke på jobb:( er dritlei av å være kvalm, har lyst å jobbe og begynne å trene igjen for å få dagene til å gå! Var det noen som snakka om tabletter fått av legen???? Jeg ble anbefalt å ikke ta noe som helst av medisin o.l. , ihvertfall ikke de 3 første månedene....

Back
Topp