DA ER JEG TILBAKE....

Cizza03

Forumet er livet
Hatt pause nå i 2 mnd...så jeg har vært litt opptatt med jobb og ferie...men nå er det påen igjen med progynova for så å sette inn egg og bli ruger...
TRENGER dere her inne nå,da medisinen tar knekken på meg...off...det er ikke noe særlig å slite med å bli gravid...[:@]
er sååå trist å lei og bare griner....[:(][:(] 
(det er pga medisinen at jeg bare griner,er jo kjempeglad for å prøve igjen...hihi)

Off da, håper du greier å få løftet på humøret på et hvis da. Du er nok temlig hormonell kan jeg tenke meg overgangsalder - PMS og slike reaksjoner pga tablettene dine, kroppen er ikke i balanse.
Ta vare på deg selv snuppa og ta time out når du føler for det.

Takktakk vænnen=)) ja disse tablettene styrer som de selv vil..har snakket med sykehuset og de sa jeg kan slutte viss jeg ikke klarer...men det blir sykmelding etter helgen...jeg må klare det,og prøver å holde humøret oppe,vil jo bli gravid nå...men det er så rart..innimella er det bare å knipse med fingrene så griner jeg...off...nei dette er ikke bra...off...[:(] nei jeg prøver å tvinge meg til å tenke positivt...hihi[:)]

Huff da cizzyen, det er virkelig ikke godt å ha det sånn. Nå er jeg ikke så inn i disse medisinene ennå, men hva gjør de tablettene? Siden legen sier du kan slutte med de? Får du gjennomført forsøket alikevel? Om ikke så må du jo bare holde ut, "grine" deg igjennom det får en heller si. Håper din bedre halvdel klarer å forstå hvorfor du er sånn da, slik at han kan holde rundt deg og være der for deg. Det er vel alltid litt vanskelig for våre menn å forstå virkelig hva vi er igjennom og hva det gjør med oss og kroppen vår. Jeg sender deg en god klem og håper dagene dine blir bedre, husk at i andre enden venter kanskje en positiv graviditetstest. Da er det vel verdt å holde ut humørsvingingene. Stor Sarahklem sendes Cizzyen!!

uffda, Cizzyen, Dette hørtes ikke gøy ut i det hele tatt. Håper det gir seg snart! Og du, dette blir siste gangen du skal trenge å slite med dumme bivirkninger, for nå skal du nemlig bli gravid!

ORIGINAL: Sarah

Huff da cizzyen, det er virkelig ikke godt å ha det sånn. Nå er jeg ikke så inn i disse medisinene ennå, men hva gjør de tablettene? Siden legen sier du kan slutte med de? Får du gjennomført forsøket alikevel? Om ikke så må du jo bare holde ut, "grine" deg igjennom det får en heller si. Håper din bedre halvdel klarer å forstå hvorfor du er sånn da, slik at han kan holde rundt deg og være der for deg. Det er vel alltid litt vanskelig for våre menn å forstå virkelig hva vi er igjennom og hva det gjør med oss og kroppen vår. Jeg sender deg en god klem og håper dagene dine blir bedre, husk at i andre enden venter kanskje en positiv graviditetstest. Da er det vel verdt å holde ut humørsvingingene. Stor Sarahklem sendes Cizzyen!!

takktakk[:)] godt å få en klem,hihi[:)]
Ja mannen min forstår meg godt,han er veldig glad for at jeg vil gå igjennom dette for at vi skal bli gravide...så han er den største støtten min akkurat nå og vil at jeg sykmelder meg...godt at han forstår[:)]
Disse tablettene styrer syklusen min slik at når jeg er inne til ultralyd før egginnsetting så skal livmorslimhinnen være 7mm stor og eggposene skal ikke være tykkere enn 10mm...dette styres av disse tablettene...hvordan dette gjøres uten disse tablettene vet jeg ikke,kansje flere ultralyder...er vist lettere med disse tablettene da[;)]
men jeg skal be om å få slippe disse senerer viss vi ikke lykkes denne gang...

ORIGINAL: babyT?

uffda, Cizzyen, Dette hørtes ikke gøy ut i det hele tatt. Håper det gir seg snart! Og du, dette blir siste gangen du skal trenge å slite med dumme bivirkninger, for nå skal du nemlig bli gravid!

hihi...håper du har rett...slitsomt dette her..håper bare ikke jeg får for mye medisin og at eggposene ikke blir for tykke..JAAAAAAAAAAAAAA JEG VIL BLI GRAVID[:)][:)]

ORIGINAL: ElinR

takk,håper dere har rett....hihi[:)]

Signerer denne og sender deg en god klem.

ORIGINAL: * Bobbo *

Signerer denne og sender deg en god klem.

takktakk *Bobbo* [:)]
håper bare på det beste nå[:)]

ORIGINAL: CiZzYeN

Selvfølgelig har vi rett! [:D]

ORIGINAL: CiZzYeN

Selvfølgelig har vi rett! [:D]

DET GLEDER MEG Å HØRE[:D][:D] HIHI[:)]

Back
Topp