Da er jeg tilbake

Camomille

Gift med forumet
Hey jenter..
Har vært på ul igjen idag. Kunne se en liten skygge som muligens var et tidlig stadie av en fostersekk... Blodprøvene mine var ikke klare da jeg gikk fra legen, men han skulle ringe meg.
Han ringte meg med verdens beste nyhet... Hcg-verdien min var steget fra 691 på mandag, til 1000 og et eller anna i dag. Vi er overlykkelige. Storgrein i bilen på vei hjem, etter at han ringte. Skal inn igjen på ny kontroll neste uke for å se at alt er som det skal, og ta ny ultralyd evt. fordi en da kan se fosteret bedre i livmoren. Grensen er visst på 6 uker. Jeg var 5+2 på vei ifølge hans beregninger, derfor vi bare kunne se en skygge på UL.
 
Dere skulle bare visst hvor moro dette føles. Er helt i storform over nyheten. Denne gangen skal det gå bra[:D]
 
CLEMZ til dere alle[:)]
 
 
Takker og bukker[:)]
 
Skal på kafe med venninne nå. Må finne på noe, ble helt gira[:)] Snakkes
 
Det var en super god nyhet, håper alt går bra fremover nå.. Krysser fingrene for deg[:D][:D]
 
Nå ble jeg glad [:D] dette var virkelig godnyheter
 
Så flott!!!!![:D][:D][:D]
 
Dette var virkelig dagens gode nyhet[:)] Kjmpe glad for for dere nå jeg[:)]
 
ORIGINAL: Hilde_81

For en fantastisk nyhet[:D][:D][:D]Det var godt å høre[:)]
 
Så fantastisk morsomt!!!!
GRATTIS!!!!
 
Back
Topp