hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 28 Jan 2010 #1 Nå har jeg nettopp satt min første sprøyte å det gikk bra det. Blødde noen dråper etterpå, pleier noen av dere andre å blø litt etter stikk?
Nå har jeg nettopp satt min første sprøyte å det gikk bra det. Blødde noen dråper etterpå, pleier noen av dere andre å blø litt etter stikk?
Leverihåpet Gift med forumet 28 Jan 2010 #2 Grattis som stikker... Blødde av og til, men ikke noe å bry seg med... Kos deg videre....
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 28 Jan 2010 #4 Ligg berre ein dag etter meg du då! Eg begynta å stikka i går igjen. Eg får og ein liten bloddråpe av og til. Heilt normalt det. Masse lykke til! [:)]
Ligg berre ein dag etter meg du då! Eg begynta å stikka i går igjen. Eg får og ein liten bloddråpe av og til. Heilt normalt det. Masse lykke til! [:)]
hero Venter et februarmirakel <3 Februarlykke 2015 28 Jan 2010 #5 Dette blir bra håomspirenosnart. du skal uttak å innsett uke 6?
*dreamer* Forumet er livet 28 Jan 2010 #6 Gratulerer som stikker vennen!!! Så flink du er[:D][:D] Jeg får stort sett en liten bloddråpe, så det er nok vanlig. Masse lykke til fremover[:D]
Gratulerer som stikker vennen!!! Så flink du er[:D][:D] Jeg får stort sett en liten bloddråpe, så det er nok vanlig. Masse lykke til fremover[:D]
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 28 Jan 2010 #7 ORIGINAL: hero Dette blir bra håomspirenosnart. du skal uttak å innsett uke 6? Reknar med at det vert uttak/innsett i veke 6 ja[:)] Spennandes dette!!!
ORIGINAL: hero Dette blir bra håomspirenosnart. du skal uttak å innsett uke 6? Reknar med at det vert uttak/innsett i veke 6 ja[:)] Spennandes dette!!!
ella1 Gift med forumet 28 Jan 2010 #9 Gratulerer som stikker[:D] flink du er!! Helt normalt at det kommer noen dråper blod etter du har stukket...gjorde det her og[;)] klem eLLa[:)]
Gratulerer som stikker[:D] flink du er!! Helt normalt at det kommer noen dråper blod etter du har stukket...gjorde det her og[;)] klem eLLa[:)]
Skattemamma Forumet er livet VIP 28 Jan 2010 #10 ORIGINAL: småsmurf Grattis med stikkingen, lykke til[:D] [:)]
M Mammatilei Elsker forumet 28 Jan 2010 #11 Som de andre skriver her, er helt normalt at det kommer noen blod dråpet[:D]!!! Gratulere masse som stikker og lykke til videre!![:)][:)]
Som de andre skriver her, er helt normalt at det kommer noen blod dråpet[:D]!!! Gratulere masse som stikker og lykke til videre!![:)][:)]