litjpi Glad i forumet 19 Mar 2009 #1 For en utrolig herlig følelse! Satte inn et perfekt egg, og fikk 3 egg på frys! Nå er jeg så fornøyd som det går an å bli!!!! [:D][8D][:D][;)] Nå blir det 14 spennende dager framover!
For en utrolig herlig følelse! Satte inn et perfekt egg, og fikk 3 egg på frys! Nå er jeg så fornøyd som det går an å bli!!!! [:D][8D][:D][;)] Nå blir det 14 spennende dager framover!
vestlandsjento Gift med forumet 19 Mar 2009 #2 Så utrulig bra då[:D][:D][:D] Og tre på frys og[:)] Då må du kosa deg med ruginga[;)][:D]
Lille Mille Gift med forumet 19 Mar 2009 #3 Oioioi!! Så bra!! Forstår at du er fornøyd [:D] Kommer til å være så spennende å følge med deg videre litjpi [;)] Satser på at det egget er GULLEGGET!
Oioioi!! Så bra!! Forstår at du er fornøyd [:D] Kommer til å være så spennende å følge med deg videre litjpi [;)] Satser på at det egget er GULLEGGET!
M [miss] Forumet er livet 19 Mar 2009 #5 ORIGINAL: vestlandsjento Så utrulig bra då[:D][:D][:D] Og tre på frys og[:)] Då må du kosa deg med ruginga[;)][:D] Signere, samme som meg har også 3 egg på frys[;)] LYKKE til med ruginga, satser på eit feiande flott resultat![:)][:)]
ORIGINAL: vestlandsjento Så utrulig bra då[:D][:D][:D] Og tre på frys og[:)] Då må du kosa deg med ruginga[;)][:D] Signere, samme som meg har også 3 egg på frys[;)] LYKKE til med ruginga, satser på eit feiande flott resultat![:)][:)]
*Bobbo* Forumet er livet 19 Mar 2009 #6 Gratulerer som ruger, og med 3 på frys. [:)][:)][:)] Kos deg med ruginga. Krysser alt som krysses kan.
Gratulerer som ruger, og med 3 på frys. [:)][:)][:)] Kos deg med ruginga. Krysser alt som krysses kan.
T Tøysa Elsker forumet 19 Mar 2009 #8 GRATULERER!!!!! [:D][:D][:D] Dette blir spennende, Litjpi! Kos deg med ruginga! Satser på at vi begge flytter over i desemberforumet snart!!! [;)]
GRATULERER!!!!! [:D][:D][:D] Dette blir spennende, Litjpi! Kos deg med ruginga! Satser på at vi begge flytter over i desemberforumet snart!!! [;)]
miss25 Elsker forumet 20 Mar 2009 #9 ORIGINAL: Lille Mille Oioioi!! Så bra!! Forstår at du er fornøyd [:D] Kommer til å være så spennende å følge med deg videre litjpi [;)] Satser på at det egget er GULLEGGET!
ORIGINAL: Lille Mille Oioioi!! Så bra!! Forstår at du er fornøyd [:D] Kommer til å være så spennende å følge med deg videre litjpi [;)] Satser på at det egget er GULLEGGET!
S Sarah Elsker forumet 20 Mar 2009 #11 ORIGINAL: vestlandsjento Så utrulig bra då[:D][:D][:D] Og tre på frys og[:)] Då må du kosa deg med ruginga[;)][:D] Sign denne. Masse lykke til![;)]
ORIGINAL: vestlandsjento Så utrulig bra då[:D][:D][:D] Og tre på frys og[:)] Då må du kosa deg med ruginga[;)][:D] Sign denne. Masse lykke til![;)]