Da er jeg RUGER=))

Cizza03

Forumet er livet
Jeeeeeey[:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)]
RUGER på GULLEGGET[:)][:)][:)] hihi[:)][:)]

Takktakk[:)][:)] samme håper jeg på, ønsker meg verdens fineste julegave[:)][:)] hihi[:)][:)]

Så flott[:D][:D][:D]

Kosa deg masse med ruginga[:)][:)][:)]

ORIGINAL: Cici03

ORIGINAL: Cizza03

Takktakk[:)][:)] samme håper jeg på, ønsker meg verdens fineste julegave[:)][:)] hihi[:)][:)]

Og det håper jeg av hele mitt hjerte at du får også! Skal på apoteket nå og hente medisiner for 7500kr!! 2.forsøk begynner i morgen tidlig. Så håper jeg får en positiv test i romjula!! Tenk så flott måte å starte det nye året på [:)] Hold oss oppdatert på hvordan det går [:)]

Ja er jeg heldig så får jeg ta 7 ukerstesten uka før jul, da det går 7 uker på julaften[:)][:)][:)]
Tenk så spennende[:)][:)]
Håper du får en pos test i romjula,nå annet er ikke ønsket[:)]

Så spennande! Håper da blir din tur no![:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Så flott[:D][:D][:D]

Kosa deg masse med ruginga[:)][:)][:)]

Skal jobbe hele nov og alle helgene,så jeg regner med at tiden vil gå raskt...men skal sørge for å ta d rolig på jobb og ta den stasjonen med minst gjester,være litt sleip,så slipper jeg å stresse så mye...hehe[:)][:)][:)][:)]

ORIGINAL: [miss]

Så spennande! Håper da blir din tur no![:D]

Håper jeg oxo[:)][:)][:)][:)]

Grattis som ruger[:)]

Lykke til videre

Snuppis30-Kate-*Bobbo*:

takker og bukker snupper[:D]
er så spent og lykkelig[:D]

Nå har min kjære bestilt bord på en fin restaurang, så no skal vi ut å "små-feire" og kansje dra på kino[:)] kose oss sammen litt[:)][:)]

Gratulerer som ruger[:)]
Håper du får julegave-ønsket ditt oppfyllt[;)][:D]

ORIGINAL: Lisa..

Gratulerer som ruger!!!

Spennende dager i vente nå, håper du får en kjempefin førjulsgave[:)]

ORIGINAL: Cici03

Gratulerer vennen!!! Krysser fingrene for at det blir en spire som skal gro de neste 9mnd!! [:)]Lykke til!!

Sign denne. Måtte du få verdens beste julegave i år[:D]

Sååå skjønne dere er jenter[:)][:)][:)]
ja viss vi får julegaven oppfyllt så er jeg fornøyd[:)] da trenger jeg ikke flere gaver...hihi[:)][:)]

Så flott da, da for du ruge skikkelig og gjøre koslige ting[;)]

Men ble det noen i fryseren eller?

takk[:)][:)]
ja jeg skal bare kose meg og prøve å slappe av på jobb og la de andre stresse...hehe[:)]
det ble 10 egg i frysen hihi[:)] ikke verst det,dobbelt opp siden sist[:)][:)]

Kjempeflott med 10 snøbabier da, men jeg håper de kan ligge i fryseren til du trenger dem om et år eller to, det hadde jo vært sjekt[:)]

ja jeg håper på det samme[;)][;)]
det hadde vært stas[;)][;)]

Back
Topp