Da er jeg ruger <3

kokosnøtta

Glad i forumet
Det gikk jo så greit å sette tilbake. Kjente ingen ting!! Så nå ruger jeg på gullegget <3

Men ett lite spørsmål. Jeg tok lutinus i dag tidlig og skulle egentlig tatt en ny nå 15-16. Jeg har dog glemt å ta med meg :-O Kjenner jeg får litt panikk!! Det går vel greit om jeg ikke får satt neste pille før sånn 18-19?? Herreguuuud!!! Ødelegger jeg alt da? Har jo med resepten, kanskje jeg må lete etter et apotek. *stressaaaaaa*

Går nok helt fint. Så tar du en når du legger deg. Tar litt tid å venne seg til å måtte ha med lutinus

Det gikk jo så greit å sette tilbake. Kjente ingen ting!! Så nå ruger jeg på gullegget <3

Men ett lite spørsmål. Jeg tok lutinus i dag tidlig og skulle egentlig tatt en ny nå 15-16. Jeg har dog glemt å ta med meg :-O Kjenner jeg får litt panikk!! Det går vel greit om jeg ikke får satt neste pille før sånn 18-19?? Herreguuuud!!! Ødelegger jeg alt da? Har jo med resepten, kanskje jeg må lete etter et apotek. *stressaaaaaa*
Lykke til med rugingen!!:):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Lykke til :-)

Lykke til :)

Oi!!! Det er veldig bra!! Vi fikk ingen på frys. Men det er forsåvidt greit OM dette går veien for vi skal ikke ha søskenforsøk der.

❤️Februar 2015❤️

heier på deg og gullegget! :)

Oi!!! Det er veldig bra!! Vi fikk ingen på frys. Men det er forsåvidt greit OM dette går veien for vi skal ikke ha søskenforsøk der.

❤️Februar 2015❤️

Ja, jeg er overlykkelig! Går det ikke denne gangen (som det selvfølgelig gjør!! :-D) så går det med en av de som er i frysern ja:-D

Masse lykke til med rugingen <3

Lykke til med rugingen som forhåpentligvis blir en langvarig prosess! Satser på en ni måneder lang hybelvertinnetilværelse :).

Back
Topp