Da er jeg også her :)

Uerfaren

Betatt av forumet
Heisann jenter!

Testet positivt på lørdag, 11 dpo. Var min første pp, så føler meg ekstremt heldig, men merker bekymringene for SA sniker seg på, spesielt etter at jeg leste at 75% ender i SA før uke 5 o_O Det er liksom så typisk at det ikke går rette veien siden jeg fikk det til på første pp. Skulle egentlig ønske jeg ikke testet før om et par uker, men klarte selvfølgelig ikke å holde meg:eek:

Har en jente på 15 måneder som jeg ønsker skal bli storesøster. Hun var ikke planlagt, så fant ikke utav den graviditeten før uke 7.....når føler jeg det er en eviiiiighet til uke 12, er bare 4+5 i dag, jada jeg er pessimist :p

Blir kjekt å bli kjent med dere her inne og følge med på dere. Håper vi alle kan ta følge videre sammen :)
 
Gratulerer så mye med spiren, og velkommen inn hit. Satser på at spiren klamrer seg fast frem til termin! :)
 
Gratulerer og velkommen :) ingen har noen garanti for at det skal gå bra, men man får bare tenke positivt :) Den lille har uansett ikke godt av at vi bekymrer oss.

<3 har en liten augustspire <3
 
Grattis :)

Det er forresten 10-20 % sjanse for at det IKKE går bra, ergo: sjansen er størst for at det går fint :)

Tenker en del på det jeg også, men prøver å la være. Tanker om det er helt overflødige og det er ikke sørlig vits i å bruke energi på det :)
 
Testet lørdagen som var nå? Eller misforstod jeg litt?!

Gratulerer forresten :)
 
Grattis :D


Sent from my iPad using BV Forum
 
hei uerfaren:D jeg er også kommet inn hit:D gratulerer:D jeg var under et annet nick, men har byttet siden jeg vil det skal være hemmelig enda:D jeg som startet ikm48 tråden:D så koselig at vi ble flere:D
 
Gratulerer :)
 
Takk for fine ord jenter, en spennende tid venter oss :D
 
Back
Topp