Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er superbra!Føler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea
Føler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea
Nydeli Andrea.Føler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea
Åååh, så bra at så mange har tatt turen innom idag![]()
Folk er flinkeÅååh, så bra at så mange har tatt turen innom idag![]()
Synes det er så deilig å se litt andre nick jeg.Digger dere alle, men det var jammen meg godt med noen nye fjes.
kjektFøler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea
hahahaha:;P Kunne ikkje vert meir einig;DSynes det er så deilig å se litt andre nick jeg.Digger dere alle, men det var jammen meg godt med noen nye fjes.
Greit med litt mer å diskutere også, ikke bare tullsnakk![]()
Ja! Deilig å faktisk ha noe å lure på og å få friske innpustGreit med litt mer å diskutere også, ikke bare tullsnakk![]()
Ja. Vi kaster oss over de som hyener.Ja! Deilig å faktisk ha noe å lure på og å få friske innpust![]()
Ja. Vi kaster oss over de som hyener.![]()