Da er jeg kommet inn her...

Live

Andre møte med forumet
Føler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea

Føler meg helt ny her. Mange år siden jeg var aktiv! Ikke så kjent med siden så litt ettdr litt blir jeg nok mer aktiv!
Andrea
Dette er superbra! :) Elsker å se flere folk her :) Skal bli koselig skravlingens fremover :D

Andrea

Så kjekt at du også er her :)

Hvordan var turen til Chile? :)

Åååh, så bra at så mange har tatt turen innom idag :D

Synes det er så deilig å se litt andre nick jeg. :P Digger dere alle, men det var jammen meg godt med noen nye fjes. :)

Synes det er så deilig å se litt andre nick jeg. :p Digger dere alle, men det var jammen meg godt med noen nye fjes. :)

Kjenner følelsen, er greit å ha flere å spille på.

Greit med litt mer å diskutere også, ikke bare tullsnakk :P

Blir bare så fornøyd! :D

Hvorfor får jeg ikke opp profilbildet og brukernavnet mitt? Jeg prøver å gjennkjenne nicket til folk her inne men det er ikke lett! Så må dere forklare meg hva konkurransen går ut på...
Reisen til Chile var helt fantastisk. 6 uker med mye sol og varme, god mat og mye familie. Ingen jordskjelv denne gangen og sønnen min er fascinert av landet nå og jeg tror vi har klart å fjerne en del traumer... :-D

Back
Topp