Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei og velkommen tilbake.
Det var kos og høre at det har klaffet igjen. Krysser alle fingre og ben for at det skal gå bra denne gangen.
Lykke til.
Klem
Gratulerer, skjønner godt bekymringen din. Jeg mistet i uke 5 for et halvt år siden, og så redd som jeg er nå for at det skal gå galt, så skjønner jeg virkelig at du er bekymret! Så mye leit som du har opplevd. Sjansen for at det skal gå galt denne gangen er nok ikke større enn for alle andre, du får prøve å trøste deg med det. Krysser fingrene for at det går bra for deg denne gangen!
Velkommen tilbake, surfelil! Det er godt å ha deg tilbake! Du var en av de første som svarte på mine spede forsøk på innlegg her inne, og det var nok mange av oss som gråt da du mistet. Lykke til! Denne gangen skal det gå bra![:D]
kjekt å se deg igjen!!! håper alt går bra denne gangen!!! fikk med meg at du hadde en for tidlig fødsel for litt siden...krysser fingrene for deg og spiren[:)]
Godt å se deg igjen surfelil. Skjønner godt at du har blandede følelser etter å ha mistet så mange. Trist å tenke på. Ønsker deg masse lykke til og håper alt går bra denne gang.