Da er jeg her igjen...

m@ritamor

Flørter med forumet
Testet meg for en uke siden og fikk negativ test,synes det var rart siden jeg følte rare ting.
Kroppen min har ikke kommet tilbake til normalen etter en for tidlig fødsel 6.oktober og mensen var ikke kommet tilbake.
Tok ny test idag som er positiv så da er jeg gravid igjen.
Har hatt 2 SA i 2002 og en SA i uke 7 og en for tidlig fødsel i uke 17+4 dette året.
Andre gang ble jeg gravid uken etter at jeg sluttet å blø og det ble jeg nå også.
Etter fødselen måtte jeg ha en utskrapning så nå tror jeg grunnlaget er bedre enn sist da hadde jeg hatt 3 SA på 3 år uten utskrapning.
Nå er livmoren ren og frisk så jeg får bare krysse fingre og tær denne gangen da.

Tør ikke helt å være glad har masse blandete følelser nå og er fortsatt trist etter å ha mistet så mange spesielt den siste...
har ennå ikke turd å gå på minnelunden men skal til jul.

Må ta en UL rundt jul for å finne ut hvor langt jeg er kommet,uten mens har man jo ikke noe å gå ut fra.
Tror jeg er ca 4-5 uker på vei siden den var negativ forrige uke var det for lite hormoner der...
og da stemmer det sånn ca med at jeg ble gravid igjen rett etter blødningen stoppet som sist.

Tror tia kommer til å gå fort nå siden det er jul til de fæle 12 ukene er over,er som regel da jeg mister..kommer jeg bare over dem så.
Skal vel mye til for at jeg føder for tidlig en gang til da?oddsen for det er vel lite.

Hei og velkommen tilbake! Ja så mye som du har hatt så må det da være din tur nå! Gratulerer med svangerskapet![:D]

[:D]Gratulerer så mye surfelil...!!![:D]

Skjønner godt følelsene du sitter med nå. Mistet selv for litt over 2 mnd siden, og er mer engstelig denne gangen. Er så glad , men samtidig så redd for at det går gale igjen.
Men ønsker deg lykke til med den lille spiren som nå er kommet, denne sitter skal du se... [;)]
Klem [:D]

Gratulerer så mye surfelil. Skal krysse alt som går an å krysse for deg. Du fortjener virkelig å få dette til nå.[:)]

Gratulerer surfelil! [:D]
Fint å se at du er tilbake hos oss [:)]

Gratulerer Surfelil, koselig å se deg her igjen [:D]
Forstår godt at det er vanskelig å glede seg når det har gått galt så mange ganger, men her krysser jeg alt jeg har for at det går bra med deg denne gangen!

Koselig og se deg her igjen!!

Lykke til, denne gangen er det sikkert din tur.

GRATULERER så masse!! Skal krysse alt jeg kan for at det går bra for dere denne gangen!!! Lykke lykke til.

Stor klem

Jeg krysser fingrene for at det går bra denne gangen!! [:)]

Ønsker deg masse lykke til, kjære deg!!

velkommen så mye tilbake....og gratulerer med spiren...[:D]
krysser fingrene for at det skal gå bra denne gang...
ser ingen grunn til at det ikke skal det nå..men det blir kanskje litt mer oppfølging oxo nå da...?får håpe det for din del...

klem[:)]

Hei[:)]
Gratulerer så masse, skal krysse fingerene for at det går bra denne gangen[:)]
Lykke til[:)]

heihei[:)]
gratulerer så mye![:D]ønsker deg alt godt,Lykke til[:D]

Gratulerer så masse og håper det går rette veeien denne gangen [;)]

Gratulerer så masse...
Håper det går bra denne gangen da[:D][:D]

Gratulerer så mye[:D]
Ønsker deg lykke til![:)]

Back