Da er Heidi syk

Buffi

Forumet er livet
Jeg skulle bare holde henne hjemme i fra barnehagen i dag pga at hun hadde så mye bleieutslett. Hun klødde så masse og hadde vondt for å gå..

Bestilte legetime til henne for ingen salver har virket på henne til nå...Dette kommer og går hele tiden

Men så kom feberen gitt..Og den er stigende og hun har leddsmerter og ikke i form[&o] Ga beskjed til legen for tenkte å avlyse hele legetimen men det sa legen nei til. Så vi måtte ta turen uansett med henne. Så nå får hun test om at det svineinfluensa. Jeg håper inderlig at det ikke er det for jeg er så redd for Vilde[&o]

OJ!! Håpar at det ikkje er svineinfluensaen!!
Masse lykke til hos legen idag, hold oss oppdatert. [:)]

Takk[:)] Vi skal være der 13.45 kommer med oppdatering senere[:)]

uff, god bedring!!!
håper ikke det er svinet nei!!

ORIGINAL: tutta80

uff, god bedring!!!
håper ikke det er svinet nei!!

Da har vi vært hos legen[:)] Hun har influensa ja men om det er svineinfluensa det vil tiden vise. Legen ville ikke ta blodprøve for det var så tidlig i sykdomsforløpet enda. Men ble hun verre så var det bare å ta kontakt igjen[:)]

Så nå ligger hun på¨sofaen med drikkejogurt i koppen sin og pepperkaker og ser på kaptein sabeltann[:)]

God bedring til Heidi, bare det ikke er noe svineri[:'(]
Håper dere andre slipper fri..

takk alle sammen[:)]

Fikk nå tlf fra legen kl 17 jobber vist overtid den mannen der ja. Men fikk beskjed at Heidi måtte komme innom i morgen for å få tamiflu.

ORIGINAL: buffi

takk alle sammen[:)]

Fikk nå tlf fra legen kl 17 jobber vist overtid den mannen der ja. Men fikk beskjed at Heidi måtte komme innom i morgen for å få tamiflu.

Hørte noe om at det meste som var nå av influensa var su.... her og fikk han Tamiflu!! Håper hun får et mildt forløp hvertfall! God bedring!![:)]

ORIGINAL: suki

God bedring til Heidi fra oss! [:)]

God bedring til Heidimor!

Back
Topp