da er han ferdig med sprinkelsenga......

pupple

Forumet er livet
papsen har laga seng m hytte under[:)]
smalt den sammen i full fart rett før jul. minste var på vei uta vuggga[8D][&:] han har ikke rukket og liste den ferdig, så bilder gidder jeg ikke legge ut enda.. også er det jo meg og bilder da[&:][8D]

og gjett hvem som plutselig begynner og klatre uta sprinkelsenga si og nå.. joa mellomste, men har sagt ho ikke får stor seng før sutteslutt.. tenker te sommeren.

Typisk og da, at snupp finner ut at hun skal klatre ut av senga akkurat i det pappa har laget ny seng til minstesnuppa.[:-] Men sånt vet man jo aldri. Du husker sikkert det evinnelige maset mitt før vesla ble født, om hvorvidt vi skulle kjøpe ei sprinkelseng til eller ikke, hvor lang tid det ville gå før Isabelle klatret ut av sin. Vi kjøpte jo ei seng til, og godt var det, for det gikk over et år før Isabelle klatret ut av senga si.[:D] Og vesla sin seng var sånn som man kan ta av ene siden på, så vi bare byttet om sengene, de er fortsatt i bruk begge to.[;)]

Så flink han er som lager seng da![:D] Med hytte under og greier![8D] Ikke at mine barn får lov til å sove i noe pappa'n har snekret, men der har du jo forskjellen på min og din mann da.[;)]

På tide...[8D][8D] hihi, neida[:)]
Så kjekt med ny seng da[:D][:D][:D] sikkert artig med hytte under. Håper på bilde etterhvert da[8D][;)]
Eline fikk seg "stor seng" rundt 3-årsdage, da hennes sprinkelseng knakk sammen[8D][&:]

Back
Topp