Da er gravidbuksene offisielt i bruk! (7+3)! :O

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
I dag satt jeg i møte på jobb i flere timer i strekk, og buksa strammet sånn over magen! :wacky: og dette er en av de litt løse med strikk i.... Veldig så tidlig magen skulle komme denne gang. :wideyed:

Fant frem gravidklærne når jeg kom hjem og tok på gravidtightsen... Åååååhhh, så deilig!!

Så nå er det ingen vei tilbake! :angel4

Andre som har begynt?
 
Jepz.. Begynte forrige uke, når jeg kom inn i uke 9. Magen har nok ikke vokst noe særlig, men takler ikke at det strammer, gjør jo vondt! Hadde 2 på loftet som fortsatt passer, og har bestilt 1. Må nok kjøpe litt mer etterhvert..
 
Har heldigvis noen litt for store tights liggende. Orker ikke stramming over magen, da kaster jeg opp. Bare formen tillater det, blir det nok litt shopping
 
Her også, gitt. Kjøpte et par gravidbukser på Lindex (sånne gode kosebukser) og har bodd i de en ukes tid nå (9+2 i dag). Elsker de buksene, føler at livet blir bedre med dem på. Skal på jobb på onsdag og treffe kolleger (har for det meste hjemmekontor), så lurer på hva jeg skal ha på meg. Ikke klar for å slippe nyheten på jobb ennå.
 
Jeg vurderer sterkt å hente dem frem snart. Kan bare ikke bruke dem på jobb enda. Blir plutselig veldig synlig at jeg er gravid når vi skifter til sykehusklær i garderoben :joyful: Skal sies at jeg snart må gå en str. opp i buksa mi på jobb, den strammer så sykt når jeg sitter, grusomt.
 
Jeg har hentet de frem og magen har begynt å komme. Ser det godt om morgenen, men går mye i kjoler så har ikke måtte bruke de enda. Er nok ikke lenge til nå :)
 
Jeg er så sykt oppblåst for tia :wtf: har vært å kjøpt ei gravidbukse, men må vel snart gå gjennom skapet å finne frem fra sist gang...
Dette er mitt tredje svangerskap, med nr to syns jeg magen kom kjapt, var vel rundt uke 10-11 at det strammes skikkelig. Er bare 8+1 nå, men er nok mer luft enn baby :wacky:
Er ikke veldig slank fra før, så husker det fascinerte meg sist også, at mage kom tidlig likevel :D
 
Ikkje brukt noko anna enn joggebukser sidan eg vart sjukemeldt i forrige veke, reknar med det blir nokon veker til å spy&sove-livet før preggisbukser blir nødvendig :rolleyes: Har spart på gravideklea frå sist, men ikkje akkurat blitt mindre sidan forrige svangerskap, så får sjå kva som passar.....
 
Har også hentet fram. Det er ubehagelig at det strammer sånn! Spyr også mye og takler ikke press mot magen. 9+5 idag, hentet nettopp fram :)
 
Jeg skal finne i når jeg må ut av huset igjen :D har to bukser som er ok, men de er ikke så fine, hehe.
 
Er nødt til å prøve å komme meg ut og få kjøpt. Helt forferdelig med bukser som strammer nå. Noen tips til hvor jeg kan finne gode gravidbukser?
 
Tror jeg må på shopping så snart formen tillater en tur i butikk... Maxikjoler reddet meg mens det var varmt, men nå begynner det å bli kjølig og behov for varme bukser. Jeg orker bare ikke ting som strammer over magen...
 
Jeg måtte bruke dem en uke fra uke 7 til uke 8. Men nå kan jeg bruke mine igjen :p
 
Er nødt til å prøve å komme meg ut og få kjøpt. Helt forferdelig med bukser som strammer nå. Noen tips til hvor jeg kan finne gode gravidbukser?
H&M sine dongeribukser og tights er gode! :)
 
Back
Topp