Da er fredags

kate

Gift med forumet
vasken tatt!

Nå er det rent og pent, deilig[:)]

Hva ska dere ikveld da jenter?

Jeg er hjemme alene, så skal kose meg med skal vi danse og litt godis.

Flink du har vært. [:)]

Her blir det fyring i ovnen og tusen telys.
Så skal vi vel se på Skal vi danse, Nytt på nytt og Senkveld.
En skikkelig TV fredag. [:)]

Ha en fin fredagskveld, jenter.

samboer e litt treig i dag, så eg venter på at han skal gjøre seg klar til handling. så skal vi leie film. så vi skal lage god mat i kveld, se film,ha levende lys og skal bare kose oss i dag[:D]

må vel rydde litt her også tenker eg,litt helgevask[:)]

Jeg er hjemsendt fra jobben i dag, er syk. Så skal ikke gjøre så mye annet en å ligge på sofaen under pleddet i kveld. Satse på å bli frisk til mandag igjen..
Sambo kommer hjem igjen i kveld, så det gleder jeg meg mye til. Så litt stearinlys og snop forran tv`en blir det nok her også [;)]

I kveld skal eg og mannen kosa oss åleina med taco[:)] Blir nok TV-kveld[:D]

Helgevasken blir ikkje før i måro. Orke ikkje å vaska i dag[8D]

ORIGINAL: ElinR

bare kose oss hjemme[:D][:D]

M er borte i kveld, så er bare meg og Kira. Lurte på å ta en tur heim til mammo å så væra der i et par tima, kanskje ta meg en tur til bestevennina mi og jenta som ho fikk for en 1mnd si[:)]
De bor ikkje så langt unna der mamma og pappa bur![:)]

Ellers blir da nok ein rolige kveld tenker eg..

jeg har fått besøk av min herlige gudsønn på 5,5 måneder, så vi skal kose oss i kveld. han drar vel sikkert hjem igjen før leggetid, nå har han seg en blund i vogna.

etterpå blir det sofasliting på høyt nivå[:D]

Jeg har vært hos svigerinnen min og tantungen min og hatt fest med godteri, chips, hjemmelaget brød med hvitost og kakao, og sett på Skal vi danse[:D] Er nettopp kommet hjem etter å ha skravlet med svigerinnen min en del timer etter at lillesnupp la seg!
I morgen skal jeg spise lunch med tanten min og søskenbarnet mitt, så skal jeg hente lillesøss og gå på tivoli hele gjengen.
På kvelden skal jeg til en vennine og spise og kose meg sammen med en annen vennine og babyen hennes[;)]

Back
Topp