Da er det....

Mammatilei

Elsker forumet
....... bare 2 dager til jeg begynner på spray!!
Og jeg er livredd. Jeg er overbevist om at første forsøket kommer til og være negativt og har begynt å tenke på om det er noe vits i å gjennomføre alt dette for å få et negativt forsøk!!!![:(]

Og dette er jo bare jeg som er dum igjen...for selvsagt er det noen vits i å gjennomgå dette, for selv om det ikke klaffer på 1.forsøk så får vi jo fler.! Og enden på alt dette er forhåpentligvis det største som kan skje meg i livet..

Men alt er bare tungt om dagen pga at jeg har disse tankene og de vil ikke forsvinne. På jobben fungerer jeg ihvertfall ikke som jeg skal og her hjemme er jeg faktisk bare sur. Ingen ønskesituasjon for samboeren min stakkars gode gutten min!!

Uff dette ble et negativt innlegg, men måtte bare få det ut på en eller annen måte!![&:]

Blir mye følelser i forbindelse med slike forsøk, men prøv å være positiv - tenk, nå er dere nærmere mirakelet enn noen gang kanskje[:)]

Krysser fingrene for deg, jeg[:D]

Jeg vet så utrolig godt hvordan du har det[&o]
Jeg klarer heller ikke å ha troen på at dette forsøket kommer til å bli positivt, og jeg er redd for at de negative tankene mine kommer til å ødelegge alt.
Jeg er også kjempedeppa om dagen. Selv om jeg elsker jobben min, synes jeg at det er skikkelig tungt å være på jobb. Og jeg er ikke akkurat en solstråle hjemme.. Så hvis det er noen trøst så er du ihvertfall ikke alene[;)] Jeg håper at humøret ditt blir bedre og at du klarer å se lysere på ting når du kommer i gang med sprayingen

Helt til slutt må jeg bare si: Hurraaa!!! Tenk at du straks er sprayer[:D][:D][:D] Selv om det nesten er umulig å tro på det, så kan det hende at du sitter med en positiv test i hånda om noen uker!! Jeg heier på deg og har troen på at det kommer til å klaffe

TRINE!!!
Du får ikke lov til å tenke negativt!! Nå er det bare å tenke positive tanker,vi har jo graviditetstester som skal være positive i januar[:D][:D][:D]

Lykke til på lørdag,jeg heier på deg-helt frem til baby[;)]

Jeg har ikke vært der enda, men er like rundt hjørnet.
Høres vanskelig ut, men prøv å tenk positivt, tror det er med på å påvirke.

Tenk så nærme du er en mulighet for en liten spire.
Lykke til!!! [:)]

Ja mykje følelsar i forbindelse med forsøk. Er nesten umulig å unngå den berg-og-dal-banen. Men no må du berre gjera alt for å finna dei positive tankane[;)] For da kommer til å gå bra! I alle fall i løpet av fleire forsøk.

Lykke til med oppstart[:)]

HEi jenter!! Takk for svar! Jeg sliter fortsatt med negative tanker, men de er litt bedre enn i går! I daghar jeg ihvertfall vært som jeg pleier på jobb![8D]

Jeg skal gjøre alt jeg kan for å snu tankene mine, skal alle tilfeller begynne med sprayen i morgen..hehe!!
Dette er bare litt rart for meg, som regel er jeg den positive og prøver å backe opp samboeren, i dette tilfellet er det helt motsatt[&:]..LIker ikke denne situasjonen og slike jeg føler meg nå!!
Men SKAL komme meg gjennom dette og ha en positiv test i hånda i løpet av 3 forsøk ihvertfall!!

Dere er herlige jenter!!!!
[:)]

Back
Topp