Da er det ...

ååååååå jeg har også lyst til å flytte!§!!!!!!

ORIGINAL: homma

Det blir jo spennende.
Alltid gøy med noe nytt.[:D]

Får dere mye større plass da?

Vi har ca 75 kvadratmeter idag og får 96 kvadratmeter så det er jo litt mer da.
Klemmer

ORIGINAL: Trulte74

.... men har du sørga for at du har nett tilgang med en gang da??? [:D]

Ordnet med nytt abonnement fra nextgentel i går faktisk. For det er saom mannen sa. Det tar mellom 2 - 4 uker. Kan jo ikke være uten dere sååå lenge.
Klemmer

[:)]Det blir bra tenker jeg! Skjønner godt at dere gleder dere!

ORIGINAL: mamma21

ååååååå jeg har også lyst til å flytte!!!!!!!

Og jeg!![:(]

ORIGINAL: Linka

Ordnet med nytt abonnement fra nextgentel i går faktisk. For det er saom mannen sa. Det tar mellom 2 - 4 uker. Kan jo ikke være uten dere sååå lenge.
Klemmer

Ble bare bekymra for at du skulle bli borte fra oss ei stund. Kunne lett blitt kaotisk uten at du holder kontroll[:D]

Klemmer

Ble bare bekymra for at du skulle bli borte fra oss ei stund. Kunne lett blitt kaotisk uten at du holder kontroll[:D]

Tihi... hadde ikke tenkt over det hadde ikke mannen sagt noe. I min verden skjer alt med en gang, men det er bare så synd at min verden ikke er den samme som den virkelige verden.
Klemmer

Tihi... hadde ikke tenkt over det hadde ikke mannen sagt noe. I min verden skjer alt med en gang, men det er bare så synd at min verden ikke er den samme som den virkelige verden.
Klemmer

Hehe - er i en lignende verden som meg, du da[8D]

Så moro,og deilig!!!
Det var endeleilighet!?[8|]
(Eller er jeg riktig på bærtur da!?)

Åååå....så deilig! Kan tenke meg det kribler etter å flytte nå ja!!! [:D]
gler oss til å se bilder da....tar det som en selfølge at vi får "være med deg hjem" !!

Star83 : Jepp, det var endeleiligheten. Helt rett.

Chill24 : Selfølgelig skal dere få "være med meg hjem". Har ikke lagt ut noen bilder av hvordan vi har det enda for jeg ville vente til vi flyttet.
Klemmer

Jøsses,hukommelsen henger med jo!!![:-]

You must log in or register to reply here.
Back
Topp