da er det

Strikkeguri

Elsker forumet
snart tid for ul sjekk for fryseforsøk, håper at det ikke blir avbrutt engang til...sist ble det jo avbrutt pga cyste, nå har jeg fått tømt den cysten, så da håper jeg at den biten e i orden  iallefall...men er det noe annet som kan gjøre slik at fryseforsøk kan bli avbrutt??
har ul time fredag kl 11 så det blir spennende!!

nei du har rett....skal ikke avbrytes denne gangen...er bare pittelitt bekymra fordi der var en cyste i grenseland da jeg var å punkterte i tillegg til den store synderen fra sist...og jeg er ganske sikker på at han kun punkterte den store synderen fra sist...men men det får gå som det går...er uansett ikke noe jeg får gjort...annet enn å være tolmodig å vente..

Denne gangen skal det alldeles ikke bli avbrutt [:D] Du skal snart bli en ruger igjen og vi begge skal ha en positiv test i jula [:D]
Lykke til!

ORIGINAL: 11Giggs

Denne gangen skal det alldeles ikke bli avbrutt [:D] Du skal snart bli en ruger igjen og vi begge skal ha en positiv test i jula [:D]
Lykke til!

når var det du skulle ha forsøk??

Håper alt går som planlagt denne gangen[:)]

ORIGINAL: Solstranda

Lykke til!

Jeg holder på med spray nå. Skal starte opp på sprøyter 1 dessember. Satt av uke 50 til uttak og innsett [:)]

Lykke til!

Jeg holder på med spray nå. Skal starte opp på sprøyter 1 dessember. Satt av uke 50 til uttak og innsett [:)]

ok da må du ha lykke til!! blir spennende for oss nå i tiden som kommer!! hvis alt går bra denne gangen så får jeg vel innsett på mandag eller tirsdag regenr jeg med. blir spennende i morgen!!

JIPPI!!! da e det klart for innsett av fryse egg på tirsdag kl 12.50 hvis egget tåler å bli tina opp [:D]

Så bra!!! [:D]
Krysser fingrene for at egget tåler opptiningen [:D]

JIPPI!!! da e det klart for innsett av fryse egg på tirsdag kl 12.50 hvis egget tåler å bli tina opp [:D]

Så bra!!! [:D]
Krysser fingrene for at egget tåler opptiningen [:D]

Signerer[:D][:D]Lykke til[:)]

Så bra. Masse masse lykke til. [;)]
Håper alt går bra og at du snart sitter med pos test igjen [;)]

Back
Topp