da er det

Bøllefrø*

Elsker forumet
nok helt sikkdert at det ikke er noe på vei. neg el test i går og mensen er til lørdag.
aluttet på prev i beg av mai, så kan jo hende at mensen er forsinket. men pos el test stemmte ift siste mens..[:)]
når el testen er neg 6 dager før mens så er det rart om det ville vært noe der[:)]
lyst på mai baby 2011[:)]

ORIGINAL: ~Ingeborg~

Har lyst på baby i august 2011 :)

har tenkt den tanken å, men om vi får en som er som mini, så er det best å gå sommeren i møte[:)]
har dere sluttet på prev?

ORIGINAL: **cutest**

har tenkt den tanken å, men om vi får en som er som mini, så er det best å gå sommeren i møte[:)]

Er så usikker på når vi egentlig skal begynne å prøve siden jeg skal begynne i ny jobb til høsten.. har liksom ikke lyst å fortelle dem første mnd at jeg er blitt gravid.. den samvittigheten den samvittigheten, heldigvis er jeg ikke kontaktlærer i år, da hadde jeg hvertfall ikke hatt samvittighet til å bli gravid.
Jeg slutter ikke på p-ringen før vi skal begynne å prøve :)
Har dere sluttet på prevansjon?

ORIGINAL: **cutest**

Er så usikker på når vi egentlig skal begynne å prøve siden jeg skal begynne i ny jobb til høsten.. har liksom ikke lyst å fortelle dem første mnd at jeg er blitt gravid.. den samvittigheten den samvittigheten, heldigvis er jeg ikke kontaktlærer i år, da hadde jeg hvertfall ikke hatt samvittighet til å bli gravid.
Jeg slutter ikke på p-ringen før vi skal begynne å prøve :)
Har dere sluttet på prevansjon?

den samvittigheten ja, har akkurat startet i ny jobb selv, i første klasse og følger med i andre klasse fra høsten av.. så kjenner litt på den jeg også, men om det skal passe for alle rundt så vil det aldri passe å få barn[:)]
ja vi har sluttet, men er ikke helt hundre prosent enige, men han vet om det og når han ikke klarer å la være så er nok ikke baby uaktuelt alikevel. for han vet jo hvordan det går seg til[8D][:)]

Back
Topp