Da er det vel over

Neinei :-( jeg krysser fingrene for at alt går bra!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Du har jo trodd at du har vært gravid med tvillinger, så selv om det også er utrolig trist, så kan det være at den ene tvillingen er død. Forstår det som at det er ganske vanlig. Vet ikke om det er noe trøst, men da kan det være helt bra med den ene. Håper for deg!

Appen <3
Ja har jo hatt mine mistanker om det. Om de trenges en ekstra engel i himmel er jeg takknemliig om jeg bare får beholde en!<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Med din hiatorie synes jeg det hadde vært dårlig om du ikke skulle gå en haste ul i morgen. Får da være måte på hvor mye en person skal gå igjennom.

Med din hiatorie synes jeg det hadde vært dårlig om du ikke skulle gå en haste ul i morgen. Får da være måte på hvor mye en person skal gå igjennom.
Det mener jeg også!! Nå opplever jeg vel at det er litt orden på den legen jeg har så forhåpentligvis går det seg til i morgen !!

Krysser alt som krysses kan! Dette må bare gå din vei!

❤️ 26.06.2014 ❤️
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har du mulighet til og møte til akutten i nærheten av deg? Det er jo helg, og du har full rett på hjelp. Jeg hadde troppet opp å klaget over smerter, og spurt om de kunne hjelpe meg. De har ikke lov til og avvise deg vennen <3

Ånei ånei. Kjære gode deg..

Jeg krysser alt jeg har for at dette går bra! Det er din tur nå ❤ Håper du får komme til UL fort og at de ser at alt er bra med lille spiren. Kan jo være som Mummimamma sa at det er en som fortsatt klamrer seg fast der inne. Jeg sender alt jeg har av gode tanker og positiv energi din vei!

Neeei, nå ble jeg skikkelig trist her jeg sitter :( Krysser alt jeg har for at dette går bra. Hører jo historier om dem som har hatt relativt kraftige blødninger i svangerskapet, og allikevel har båret fram et friskt og levende barn :) Sender deg en stoor klem og lykkeønskninger <3

Ånei :/ dette var ikke noe hyggelige kjære deg. Håper virkelig ikke at det skal være over nå. Krysser fingre og tær for at alt er bra med spira. <3

Hva med legevakt? De kan jo ikke avvise om du sier du er gravid og har smerter :)
Håper det går bra for deg!! :) *krysseralt*

Å nei søta :( dette var ikke noe morsomt å lese nå :(
Håper du kommer inn i morgen og de finner ut at alt er bare fint med den lille ♥
stoor klem ♥

Krysser alt jeg har vennen <3 Når i morgen får du komme inn?

Krysser alt jeg har vennen <3 Når i morgen får du komme inn?

Det vet jeg ikke ennå men håper på så fort som mulig. Hos legen kommer jeg sikkert inn med en gang tenker jeg. Men skal prøve å ringe legevakta igjen kl 17 for da har se hatt vakt skifte kan hende eg møter på den samme søte som jeg snakket med i går:)

Å herregud nei nei nei :-(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp