Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja har jo hatt mine mistanker om det. Om de trenges en ekstra engel i himmel er jeg takknemliig om jeg bare får beholde en!<3Du har jo trodd at du har vært gravid med tvillinger, så selv om det også er utrolig trist, så kan det være at den ene tvillingen er død. Forstår det som at det er ganske vanlig. Vet ikke om det er noe trøst, men da kan det være helt bra med den ene. Håper for deg!
Appen <3
Håper på å få komme inn til UL i morgen om jeg så må grine meg til det.Når får du komme inn på ul da?
Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Det mener jeg også!! Nå opplever jeg vel at det er litt orden på den legen jeg har så forhåpentligvis går det seg til i morgen !!Med din hiatorie synes jeg det hadde vært dårlig om du ikke skulle gå en haste ul i morgen. Får da være måte på hvor mye en person skal gå igjennom.
Det vet jeg ikke ennå men håper på så fort som mulig. Hos legen kommer jeg sikkert inn med en gang tenker jeg. Men skal prøve å ringe legevakta igjen kl 17 for da har se hatt vakt skifte kan hende eg møter på den samme søte som jeg snakket med i gårKrysser alt jeg har vennen <3 Når i morgen får du komme inn?
Sent from my iPhone using BV Forum