Da er det vel over

Hope90

Pergo baby??
VIP
Har ikke blødd noenting i natt men nå ser der ut som om det tar seg opp :(

Jeg hat bare lyst å grave med ned, det skulle jo få bra denne gangen:(

Sent from my iPhone using BV Forum

Uff.. Håper du tar feil! Krysser alt som krysses kan for deg ❤️

Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei det må gå bra. krysser alt jeg og har for at det går rette veien;)

Så begynner smartene så smått å komme :(

Uff, hadde jeg vært deg ville jeg ringt Tønsberg som du fikk anbefalt igår, og spurt om du kan komme på UL, det er så kipt å ikke vite og å bekymre seg. Foreløpig så vet du ikke om dette har gått dårlig, det kan fremdeles gå bra, jeg har trua på det :-)Men det er helt grusomt å ikke vite og en hel dag kan man bli gal av, og alle symptomer som kan ligne de man frykter kan bli forsterket fordi man frykter det værste.
Jeg sender en god klem!

Jeg har tatt kontakt med Tønsberg og det er ingen som ser ut til å være i stand til å hjelpe meg :( jeg orker ikke krangle med en eller annen lege eller Resepsjonist :(

Kjære deg,jeg håper så inderlig at dette bare et no uskyldig og at det stopper opp snart..
Sender en klem og de beste tankene!
Klem<3

Krysser alt jeg kan for deg og spira <3 Håper dette bare er noe uskyldig, og at det går over snart.
Sender en god klem <3

Får håpe du kommer inn til lege og ul i morgen! Sender deg en klem og krysser fu gre og tær

Nei, dette var ikke gøy å våkne opp til :( håper virkelig at lille i magen din klarer seg!! Sender deg en god klem..

Du har jo trodd at du har vært gravid med tvillinger, så selv om det også er utrolig trist, så kan det være at den ene tvillingen er død. Forstår det som at det er ganske vanlig. Vet ikke om det er noe trøst, men da kan det være helt bra med den ene. Håper for deg!

Appen <3

Krysser fingrer å tær å alt eg har for at det går bra xxx ...

Back
Topp