Da er det Torsdag 14.01.10

• Trådstarter Trådstarter McBaby
  • Opprettet Opprettet
ORIGINAL: ~Fruen~

ORIGINAL: papayamammaen

Spennende, fruen! Jeg merker at terskelen for å strikke bukser til størsta er høyere enn minsta, det tar jo så kort tid å lage babytøy! Men jeg har lovet at jeg skal strikke monsterbukse til storesøster også, så jeg må vel hive meg rundt nå [:D]
Ellers fikk jeg nøstebarnboka til jul, så jeg må en tur dit snart og finne noe fint garn og noe jeg kan strikke [:D]

Godt du har snill mamma, skrållan! Stakkars sambissen, eller, han sover kanskje på toget han?
Fine støvletter, suki!!

og tutta, hmm.. kiropraktor.. Hvorfor fant dere på det? Vi har også ei som er vrien i søvnveien nemlig. Men hs sier det er normalt.. Lykke til med jobbsøking!!! [:)]

Jeg tenker på å kjøpe meg en basic strikkebok i håp om at det vil hjelpe meg i å forstå oppskrifter, det er det som er problemet mitt. Derfor litt ekstra artig å strikke det jeg har strikket til no for jeg har klart å forstå oppskriftene.

Anbefaler Strikkeboka, Gerd Fjellanger. Veldig basic og fin [:)] Lykke til!

Og McBaby! Spennende!! Tror ikke det er lenge til nå! Lykke til [:D][:D][:D]

Nå er jeg ikke like sur lenger[:)][:)] SNart ferdig pakket til tur, og straks klar for sengen. Sliten jeg[:)][:)][:)]

Shoppis: ja, trening gjør godt altså. Jeg har blitt helt hektet etter jeg begynte for fullt igjen i høst med systematisk og målrettet trening. Og det hjelper masse på kropp, sjel og humør

Kjempefine støvletter Suki! De kunne jeg og godt tenkt meg, men jeg kjøpte nettopp noen som jeg har hatt lyst på hele høsten men ikke tatt meg råd til å kjøpe. Kosta 1400, men nå fant jeg de til halv pris[:D] Da måtte jeg jo bare[:D][:D]

Disse:

ORIGINAL: ~Fruen~

Spennende, fruen! Jeg merker at terskelen for å strikke bukser til størsta er høyere enn minsta, det tar jo så kort tid å lage babytøy! Men jeg har lovet at jeg skal strikke monsterbukse til storesøster også, så jeg må vel hive meg rundt nå [:D]
Ellers fikk jeg nøstebarnboka til jul, så jeg må en tur dit snart og finne noe fint garn og noe jeg kan strikke [:D]

Godt du har snill mamma, skrållan! Stakkars sambissen, eller, han sover kanskje på toget han?
Fine støvletter, suki!!

og tutta, hmm.. kiropraktor.. Hvorfor fant dere på det? Vi har også ei som er vrien i søvnveien nemlig. Men hs sier det er normalt.. Lykke til med jobbsøking!!! [:)]

Jeg tenker på å kjøpe meg en basic strikkebok i håp om at det vil hjelpe meg i å forstå oppskrifter, det er det som er problemet mitt. Derfor litt ekstra artig å strikke det jeg har strikket til no for jeg har klart å forstå oppskriftene.

Anbefaler Strikkeboka, Gerd Fjellanger. Veldig basic og fin [:)] Lykke til!

Og McBaby! Spennende!! Tror ikke det er lenge til nå! Lykke til [:D][:D][:D]

Heheh er akkurat den jeg tenker på papaya

jeg å skal kjøpe støvletter, men må ha fora da! gjerne tips!!

Back
Topp