M
McBaby
Guest
[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: suki
ORIGINAL: papayamammaen
Spennende, fruen! Jeg merker at terskelen for å strikke bukser til størsta er høyere enn minsta, det tar jo så kort tid å lage babytøy! Men jeg har lovet at jeg skal strikke monsterbukse til storesøster også, så jeg må vel hive meg rundt nå [:D]
Ellers fikk jeg nøstebarnboka til jul, så jeg må en tur dit snart og finne noe fint garn og noe jeg kan strikke [:D]
Godt du har snill mamma, skrållan! Stakkars sambissen, eller, han sover kanskje på toget han?
Fine støvletter, suki!!
og tutta, hmm.. kiropraktor.. Hvorfor fant dere på det? Vi har også ei som er vrien i søvnveien nemlig. Men hs sier det er normalt.. Lykke til med jobbsøking!!! [:)]
Låsninger/skjevheter i rygg, bekken og nakke hos små kan løses opp etter noen behandlinger hos kiropraktor, evt. osteopat. Vi har vært med begge våre, og spesielt på TS som skrek mye på nettene første året hjalp dette syns vi.
HS snakker nok veldig generelt og er heller ikke veldig glad i å anbefale kiropraktor virker det som. De har en tendens til å kun snakke varmt om fysioterapaut (siden de er tilknyttet helsestasjonen og det offentlige tilbudet).
Jeg leste dette høyt for gubben, og vi er skeptiske, men følger med. Har valgt å høre på hs, må bare velge en kilde å stole på, ellers blir jeg tullete - ingen er jo enige [;)][X(][:D]
Men hold meg veldig gjerne oppdatert, tutta! Funker det, så er jeg tilbøyelig til å prøve [:)]
Spennende, fruen! Jeg merker at terskelen for å strikke bukser til størsta er høyere enn minsta, det tar jo så kort tid å lage babytøy! Men jeg har lovet at jeg skal strikke monsterbukse til storesøster også, så jeg må vel hive meg rundt nå [:D]
Ellers fikk jeg nøstebarnboka til jul, så jeg må en tur dit snart og finne noe fint garn og noe jeg kan strikke [:D]
Godt du har snill mamma, skrållan! Stakkars sambissen, eller, han sover kanskje på toget han?
Fine støvletter, suki!!
og tutta, hmm.. kiropraktor.. Hvorfor fant dere på det? Vi har også ei som er vrien i søvnveien nemlig. Men hs sier det er normalt.. Lykke til med jobbsøking!!! [:)]