Da er det startet...

Cian

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Halsbrann!!! Var helt forferdelig plaget de to forrige sv.skapene, nå er det på'n igjen:(
Note to self: ikke spis hot nachos igjen før om ca 8 mnd....

Å nei!! Det var jeg også verst plaget med forrige gang! Bråvåknet hver natt!
Krysser fingrene for at jeg slipper denne gangen..

Kjøp Graviscon, eller hva det heter, på apoteket :)

Hadde håpet å slippe gaviscon.....
Men må vel bare innse at jeg må. Eneste så hjalp litt de to forrige gangene.

huff. Her kom det forige helg å overfalt meg! :P Var ekstremt plaga sist og, men da kom det mye seinere! Men heldigvis forsvant det så for mini ble født! :)

Det så utrolig slitsomt! Utrolig hva som slår det ut: taco, hvit ost, brunost, leverpostei, tomater er det som nesten er verst nå.
Gaviscon synes jeg ikke hjelper i det hele tatt. Blir det like ille som sist trygler jeg legen om å få tilbake de reseptbelagte tablettene mine..

Har hatt noe sure oppstøt nesten siden jeg fant ut at jeg var gravid, men heldigvis hjelper gaviscon. Synes tyggetablettene er bedre enn den drikka, så jeg klasker i vei :)
men i det siste har jeg vært plaget av at jeg brekker meg kraftig hver gang jeg hoster, ikke spy-brekke seg heldigvis bare helt tørt... hjelper ikke akkurat å være forkjøla da...

Samme her! Halsbrann er gruuusomt :( Blæh!

Jente født 2011
Venter en liten 08.01.2014

har begynnt her og!! syns dette er for tidlig assa!! husker jeg måtte sitte å sove de siste 10 ukene med førstemann

Den tikka inn her og ihelga. Lovehearts er min venn! Huska ikkje når eg fikk halsbrann sist svangerskap.

Back
Topp