Da er det rødvin igjen

idamora

Elsker forumet
Jeg og kjæresten sitter hjemme og koser oss. Tar et glass vin, eeelsker det[:D] Og i følge Fedon Lindberg er det sunt å drikke et glass et par ganger i uka[:D][:D] *ikkedårligsamvittighetda*
Er det noen av dere som absolutt ikke drikker nå etter barn er kommet til?

Jeg bruker også å ta meg ett glass vin eller ei øl på fredagskvelden. Blir ikke i kveld da men. Har ikke had meg fylla etter jeg fikk Odne Sebastian

drikker jeg[:D] men har egentlig aldri tatt meg en øl eller no hjemme... hihi... men om sommeren på camping så blir det a litt kos om kvelden[;)]

ORIGINAL: S.Reve

Jeg drikker,men mye mindre,merker jeg hater fulle folk,fikk nok av det når jeg gikk gravid!Men en kaffe og baileys er ikke å forakte [:D][:D]

Ai ai ai..[:)]
Da er vi to git..[:)]

Tar gjerne et glass eller tre jeg, men har ikke vært full siden før jeg ble gravid. Har bare ikke blitt til det, det får gubben stå for[:@]. Er ikke kjempeglad i fulle folk, hvertfall ikke når vi har blitt så voksne som vi er blitt nå, da kan man vel klare å styre seg, mener nå jeg.. Min mann er da ikke av samme oppfatning...grrrr....

ORIGINAL: lillegullsinmamma

Jeg drikker,men mye mindre,merker jeg hater fulle folk,fikk nok av det når jeg gikk gravid!Men en kaffe og baileys er ikke å forakte [:D][:D]

Ai ai ai..[:)]
Da er vi to git..[:)]

Slenger meg på denne[:)]

Heilt enig[:D] Namnam... Koser meg av og til med en øl om kvelden i helga å da[:D]

ORIGINAL: Mamman t Ove Leander

Heilt enig[:D] Namnam... Koser meg av og til med en øl om kvelden i helga å da[:D]

Du er gal du!! hehe!

No e æ på glass nr.2. Æ e kreisi[:D] (inspirert av dialekttråden)

Vel har tatt en fest, så drikker ikke hvis det ikke er en fest eller noe, men nå var ikke jeg den som drakk mest før jeg ble gravid da.....

Jeg må innrømme at jeg har drukket ganske mye siden hun kom- spesielt etter hun var 3-4 mnd...fint vær og et par drinker nesten hver kveld etter leggetid er bare herlig....

Akkurat det vi gjør nå! Lille rosin sover hele natten nå, så da kan mor kose seg litt!

Koser meg gjene med en cider(eller to) etter at ungene har lagt seg. [:D]

Jeg har ikke noe i mot alkohol, men drikker veldig lite. Det hender jeg kan ta en øl el ett glass vin.. Men blir lite nå som Kevin fortsatt våkner om natta... Men sånn på fylla som den gangen jeg ikke hadde unger blir det veldig lite av ihvertfall...uansett alder på unga! Sambo sier jeg har blitt sær[&:]  hehe[;)]

Jeg er da ikke galen S.Reve[:D]
Men år jeg ikke ammer,ikke har bil og ikke lappen så kan jeg da like godt kose meg av og til når jeg er alene[:D]
Skjer det noe med minsten så må jeg jo ringe noen uansett når jeg ikke kan kjøre[&:]
Men til tirsdag har jeg oppkjøring!!!!!!!
Så da satser jeg på at jeg får lappen tilbake[:D]
Wooohooo...

Back
Topp