Da er det over...

Joffen

Gift med forumet
VIP
Lille Loke ble født kl 16.40 og var 285 gram og 25 cm lang. En perfekt liten gutt med stort hull på ryggen:( Mye verre enn hva de så på UL...Ble ihvertfall enda mer sikker på at vi tok riktig avgjørelse...Kommer nok til å komme reaksjoner seinere, men vi hadde han på rommet i 2 timer og det gjorde godt. Er på sykehotellet no siden vi skal treffe sykehuspresten i mrg og få velsignet lillebror<3>

Livet er det som skjer mens man planlegger noe annet

Huff tårene bare renner..Jeg aner ikke hvor dere får styrke fra..men det vet dere nok ikke selv heller..En prøver bare å takle det,-i det en står midt i det..Ord blir bare tomme,-men jeg føler inderlig med dere og tenker masse på deg og dere....

Inne og sniker litt og må bare få kondolere! Så utrolig trist!!! Mange klemmer sendes til dere!!!

Tenker veldig på dere.. Livet er urettferdig... <3

citlon skrev:
Huff tårene bare renner..Jeg aner ikke hvor dere får styrke fra..men det vet dere nok ikke selv heller..En prøver bare å takle det,-i det en står midt i det..Ord blir bare tomme,-men jeg føler inderlig med dere og tenker masse på deg og dere....

Kan bare signere :(

Kondolerer så mye. Sender en Stor klem og ønsker dere masse lykke til videre.

Huff, så trist... Lykke til videre! <3

Meget trist!
Ta godt vare på hverandre <3 Sender dere en varm klem <3

emoticon

Så forferdelig trist.
Dere er tapre!
Men det er godt å lese at dere føler avgjørelsen var riktig for dere - og ikke minst for Loke. Han har sluppet unna mye smerte fordi foreldrene hans var glad i ham emoticon
Kondolerer så masse. Hjertet mitt blør for dere!

Så forferdelig trist. Det var en fæl ting dere måtte oppleve som foreldre.
Kondolerer!

så utrolig trist :( Ta vare på hverandre og lykke til videre

Dette er bare grusomt å lese

Forferdelig trist å lese hva dere har vært og går gjennom :( Jeg kondolerer og sender mine tanker til dere!

Å nei så trist! Ord blir fattige... Kondolerer så mye til dere :(

Kan ikke forestille meg hvordan dere har det nå. Sender dere masse tanker og ta godt vare på hverandre i denne tiden <3 

Sender varme tankar til dykk i den tunge tida! emoticon

Uff, så trist:-( Får håpe dere klarer dere greit gjennom sorgen. Ta vare på hverandre. Stor klem

Back
Topp