Da er det offisielt...

Stibli

Forumet er livet
Holy shit! [:o] 

Vi blir avlastningshjem! Har nettopp hatt en times lang samtale med de det gjelder, og vi har sagt ja! [:D]

Litt skrekkblandet fryd her, men nå har vi 100% fokus på de positive sidene og satser på at dette skal gå veldig bra! [:)] Ønsk oss lykke til! [:D]

ORIGINAL: 2 x Lykke

Jeg synes dette er utrolig stort av dere! Jeg håper dere får mange trivelige stunder sammen[:)]

Tusen takk, det håper vi også! [:D]

Jeg synes dette er utrolig stort av dere! Jeg håper dere får mange trivelige stunder sammen[:)]

Så spennende!! Og flott gjort av dere!![:D]
Masse lykke til!!

ORIGINAL: SindreSinMamma

Så flott!![:)][:)] Det blir sikkert kjempespennende!

Hva går det ut på, sånn mer i detalj?

Har du mulighet til å lese på lukket?

Har skrevet mer detaljert om det der, og kan slenge inn mer hvis det er nødvendig. Har ikke så lyst å skrive særlig mye om det her [:)]

Ja ønsker dere masse lykke til[:D]
Det der går nok kjempe fint, blir det stress så er det bare å ringe[;)]kommer iiilende med en hjelpende hånd[:D]

ORIGINAL: RonjaR

Så spennende!! Og flott gjort av dere!![:D]
Masse lykke til!!

Så bra! Det kunne eg tenkt meg å bli ein gong i framtida og, men føreløpig har me ikkje soverom til ein ekstra :)
Linken min til hemmelig forum er visst borde vekk frå innboksen, men håper det svarer til forventningene og fungerer på aller best mulige måte!
Lykke til!!

Så bra! Håper det vil gi dere masse gode opplevelser. Det er så viktig at det finnes folk som dere! [:D]

Back
Topp