da er det nok over :(

etter å ha spottet og småblødd siden sist søndag, begynte alt å roe seg og jeg blødde/spottet ingenting fra i går tidlig til i dag. plutselig kjente jeg bare hvordan det rant i trusa, (hadde bind) og jeg har blødd mye og mange store koagler! så regner med at nå er det over :(

ringte til legen min på sykehuset (det er ivf) og fikk beskjed om at det er alt for tidlig og at jeg får ul om en uke..
er så lei for å måtte gå så lenge i uvisshet :(

hadde dere bestilt ul privat?

Sniker fra juni.
Hvor langt er du på vei nå?

Jeg var gjennom et ivf-forsøk i August (fersk) fikk positiv test, men fikk farget utflod på kvelden, ble mer blod de neste dagene og jeg gikk til legen og målte hcg og over 2 dager hadde den doblet seg og samme dag som siste målingen ble tatt så avtok blødningen helt og jeg følte meg trygg.
Noen dager etterpå da jeg var 4+6 så kjente jeg sterke smerter og gikk på do og da rant blodet og kom masse klumper, gikk ned dagen etterpå og tok ny hcg måling som viste at den hadde sunket, fikk ul dagen etterpå og det viste at alt var borte, gyn sa at han skulle sett en plummesekk eller noe om jeg enda var gravid.
Så jeg ville fått privat.

Håper på det beste for deg, har hørt tilfeller der noen har blødd masse med klumper og fått et friskt barn, så det er enda håp ♡

Og siden jeg kom med en så mørk historie så vil jeg si at under en måned etter dette satt jeg med en ny positiv test i hånda og forsto ingenting da jeg trodde at egglederne mine var helt tette, men denne lille spiren satt av seg selv og nå 14 uker senere er den enda her og er frisk og aktiv og vokser som bare det.
Så føler at det er et lite bevis på at alt er mulig :-)

Sniker fra juni.
Hvor langt er du på vei nå?

Jeg var gjennom et ivf-forsøk i August (fersk) fikk positiv test, men fikk farget utflod på kvelden, ble mer blod de neste dagene og jeg gikk til legen og målte hcg og over 2 dager hadde den doblet seg og samme dag som siste målingen ble tatt så avtok blødningen helt og jeg følte meg trygg.
Noen dager etterpå da jeg var 4+6 så kjente jeg sterke smerter og gikk på do og da rant blodet og kom masse klumper, gikk ned dagen etterpå og tok ny hcg måling som viste at den hadde sunket, fikk ul dagen etterpå og det viste at alt var borte, gyn sa at han skulle sett en plummesekk eller noe om jeg enda var gravid.
Så jeg ville fått privat.

Håper på det beste for deg, har hørt tilfeller der noen har blødd masse med klumper og fått et friskt barn, så det er enda håp ♡

Og siden jeg kom med en så mørk historie så vil jeg si at under en måned etter dette satt jeg med en ny positiv test i hånda og forsto ingenting da jeg trodde at egglederne mine var helt tette, men denne lille spiren satt av seg selv og nå 14 uker senere er den enda her og er frisk og aktiv og vokser som bare det.
Så føler at det er et lite bevis på at alt er mulig :)
jeg er mellom 5+6 og 6+4.. satt inn blastocyst, men st.olavs teller ifra innsett..
jeg har to ganger blødd mye med klumper, har fortsatt symptom, blør når jeg går mye og stresser rundt.
begge gangene jeg har blødd mye har det stoppet opp og ikke kommet mer før neste storblødning..
skal på ul i morgen, så venter spent :)

takk for det!

har nå begynt å blø igjen, en del friskt blod og store koagler igjen.. har nesten ikke kommet noe blod siden blødningen på tirsdag!
men er det noen som vet hvorfor det blir store koagler?

i begynnelsen blødde jeg litt hele tiden, men nå har jeg hatt "blødningsfri" et par tre dager før en større blødning to ganger.. er det for blodet ligger å samler seg opp desse "fridagene"?

Sniker litt fra august -15..
Koagler kan enkelt komme av at det samler seg blod oppi der som ikke kommer ut med en gang og dermed blir til småe å store gel lignende blodsekker.. Så trenger ikke bety at det har gått galt:)

Men gratulerer med bankende hjerte på ul:)) Håper dette går strålende hele veien til august:)

Back
Topp