da er det nok over :(

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
etter å ha spottet og småblødd siden sist søndag, begynte alt å roe seg og jeg blødde/spottet ingenting fra i går tidlig til i dag. plutselig kjente jeg bare hvordan det rant i trusa, (hadde bind) og jeg har blødd mye og mange store koagler! så regner med at nå er det over :(

ringte til legen min på sykehuset (det er ivf) og fikk beskjed om at det er alt for tidlig og at jeg får ul om en uke..
er så lei for å måtte gå så lenge i uvisshet :(

hadde dere bestilt ul privat?

Hei, det er ikke over ! Jeg bløde som du beskriver og tenkte det samme -at det er over! Og legene på legevakten så det same :( .. såå bestilte jeg timen hos gynekolog med en gang og daaaa var det en liten baby og den blødning kom ikke i fb med babyen det var blø uten for livmoren og var ikke noe fare for babyen!

Huff, sjønner frusterasjonen.
Har du menssmerter da? Hvor langt er du på vei?

Blødning trenger jo ikke bety SA, men en må jo være reslistisk og mistenke det også.

De sier at blødning uten smerter ofte er ufarlige, men med smerter er større sjans for SA.

Håper du får pos svar om en uke.

Hei, det er ikke over ! Jeg bløde som du beskriver og tenkte det samme -at det er over! Og legene på legevakten så det same :( .. såå bestilte jeg timen hos gynekolog med en gang og daaaa var det en liten baby og den blødning kom ikke i fb med babyen det var blø uten for livmoren og var ikke noe fare for babyen!
hvor langt var du på vei da??
er mellom 5+0 og 5+5.. så fikk beskjed om at de ikke ser noe på ul..
men de koaglene var ganske store, men sist var det bare en stor koagel, denne gangen var det mange! :(

ble litt optimistisk etter å ha lest svaret ditt! tusen takk :)

Huff, sjønner frusterasjonen.
Har du menssmerter da? Hvor langt er du på vei?

Blødning trenger jo ikke bety SA, men en må jo være reslistisk og mistenke det også.

De sier at blødning uten smerter ofte er ufarlige, men med smerter er større sjans for SA.

Håper du får pos svar om en uke.
jeg hadde menssmerter ja, men har hatt menssmerter ved vanlig mens..
men lover jo ikke godt :(

Det hade jeg og en gang og da mista jeg ..meeen sene gangen var det mye blødning og men baby har hat det bra, er støre graviditeten hos meg nå 11+4 meen jeg vil bare si at blødning betyr ikkee spontan abort kan være mye ant og, ps. Det er tidlig at dem ser noe på Ul

Det trenger inne å være over! Du har jo satt inn fryst egg?

Jeg var bombesikker på SA da jeg var 5+5, blødde vanvittig mye med masse koagler. Og det ble konstatert at det kom fra livmor. Men så sluttet jeg å blø, og har nå sett bankende hjerte!

Ullevål sa at det var vanlig med store blødninger rundt uke 5-6 etter fryseforsøk, og at i 50% av tilfellene gikk det helt fint.

Jeg spotter en del fortsatt, og har fått beskjed om å ta det helt rolig.

Jeg krysser fortsatt fingre for deg, selv om det føles håpløst ut nå. Jeg fikk heller ikke Ul (noe jeg syns er dårlig etter alt vi har vært igjennom for å bli gravid), men tok da privat i stedet.

Kan legge til at jeg var 6+4 da jeg tok ul. Det kan hende det er lurt å vente til fredag kanskje? Hvis du orker å vente så lenge?

Kan legge til at jeg var 6+4 da jeg tok ul. Det kan hende det er lurt å vente til fredag kanskje? Hvis du orker å vente så lenge?

er så mye som en skulle fått informasjon om når man setter inn egg! både småblødninger i fra medisiner, og som du sier at det er vanlig ved fryseforsøk å få slike blødninger!
skal nok klare å vente til tirsdag også, fikk heldigvis fremskyndet ul`en som jeg skulle ha i romjulen.. får vell bare smøre meg med tålmodighet..

kan de ikke se på ul om det er noe der eller ikke da??
jeg MÅ ikke se hjertelyd, jeg vil se om det er noe i livmoren eller ikke.. evt om det kunne festet seg i egglederen denne gangen også.. hadde ca samme forløp da også!

Å så skummelt!! Krysser fingrene for at det er liv. Tøft å vente så lenge på svar:smiley-ashamed008

er så mye som en skulle fått informasjon om når man setter inn egg! både småblødninger i fra medisiner, og som du sier at det er vanlig ved fryseforsøk å få slike blødninger!
skal nok klare å vente til tirsdag også, fikk heldigvis fremskyndet ul`en som jeg skulle ha i romjulen.. får vell bare smøre meg med tålmodighet..

kan de ikke se på ul om det er noe der eller ikke da??
jeg MÅ ikke se hjertelyd, jeg vil se om det er noe i livmoren eller ikke.. evt om det kunne festet seg i egglederen denne gangen også.. hadde ca samme forløp da også!

Ja, jeg ble ganske sjokkert når de sa st det var vanlig. Jeg hadde allerede sluttet med lutinus og Progynova fordi jeg var sikker på at løpet var kjørt. Merkelig at de ikke informerer mer om hva som kan skje på forhånd. Mulig de ikke vil skremme, men fy søren så redd man blir når blødningene kommer likevel!

De bør kunne se om det er noe der fra uke 5. Det er jo derfor de graviditetene som går til grunne før uke 5 alles kjemiske- fordi de ikke kan ses på ultralyd.

Huff, jeg føler virkelig med deg! Forferdelig å ikke vite! Men hcg bør du kunne få målt med 2 dagers mellomrom?

Skjønner at du helt sikkert er bekymret, redd, trist nå. Håper og krysser fingrene for at det går bra på tross av blødningen !

Ja, jeg ble ganske sjokkert når de sa st det var vanlig. Jeg hadde allerede sluttet med lutinus og Progynova fordi jeg var sikker på at løpet var kjørt. Merkelig at de ikke informerer mer om hva som kan skje på forhånd. Mulig de ikke vil skremme, men fy søren så redd man blir når blødningene kommer likevel!

De bør kunne se om det er noe der fra uke 5. Det er jo derfor de graviditetene som går til grunne før uke 5 alles kjemiske- fordi de ikke kan ses på ultralyd.

Huff, jeg føler virkelig med deg! Forferdelig å ikke vite! Men hcg bør du kunne få målt med 2 dagers mellomrom?
jeg spurte om jeg kunne få ta ny måling da, men da sa hun at legen ikke hadde nevnt noe om det.. så da konkluderte hun med at jeg ikke trengte det..

jeg spurte om jeg kunne få ta ny måling da, men da sa hun at legen ikke hadde nevnt noe om det.. så da konkluderte hun med at jeg ikke trengte det..

Men det hadde jo vært en god pekepinn på hvilken vei dette går? Fælt at man skal måtte "mase" for å få hjelp i en sånn situasjon. Håper fortsatt på det beste for deg, men skjønner at det føles forferdelig vanskelig akkurat nå.

Klem til deg! ❤️

Men det hadde jo vært en god pekepinn på hvilken vei dette går? Fælt at man skal måtte "mase" for å få hjelp i en sånn situasjon. Håper fortsatt på det beste for deg, men skjønner at det føles forferdelig vanskelig akkurat nå.

Klem til deg! ❤️
ja, når jeg hadde exu måtte jeg mase meg til ul, ente opp med å bli operert og miste MYE blod..
første gangen jeg var til legen da, ble jeg sjekket for blindtarmbetennelse :p

er lei av å mase, så får se hvor lenge jeg klarer å holde meg for å bestille en privat time..

takk for det!

har nå begynt å blø igjen, en del friskt blod og store koagler igjen.. har nesten ikke kommet noe blod siden blødningen på tirsdag!
men er det noen som vet hvorfor det blir store koagler?

i begynnelsen blødde jeg litt hele tiden, men nå har jeg hatt "blødningsfri" et par tre dager før en større blødning to ganger.. er det for blodet ligger å samler seg opp desse "fridagene"?

Så leit med de blødningene!

Jeg var hos fastlegen i dag og hun spurte om det var koagler i min blødning. Det var det, men det var visst helt normalt (uten at jeg fikk vite hvorfor). Hun sa derimot at ved en evt SA vil man se tydelig rester i koaglene.

Når skal du på ul igjen?

tror ikke det har vært rester i koaglene, har klart å få de fleste på papiret eller i bindet og de er bare fulle av blod!
og jeg har jo mangel koagler i løpet av den blødningen.. ca 5-6 stk? samme var det på tirsdag, tror ikke det var noe rester da heller..

tror ikke det har vært rester i koaglene, har klart å få de fleste på papiret eller i bindet og de er bare fulle av blod!
og jeg har jo mangel koagler i løpet av den blødningen.. ca 5-6 stk? samme var det på tirsdag, tror ikke det var noe rester da heller..
Hvordan går det med deg? <3

Back
Topp