Da er det nok over for denne gangen :`(

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Nå har jeg nesten ikke vært her på forumet på to uker. Litt for att jeg for to uker siden fikk en blødning med friskt blod. Dette skjedde fredag ettermiddag og tenkte att jeg bare fikk se det an i løpet av helgen. Kom ikke noe særlig mye mer blod ila helgen, så håpet att alt var i orden.
Ringte legen min på mandagen og fikk komme in med en gang. Fikk tatt en utvendig ultralud hvor alt så bra ut i forhold til mengde fostervann og størrelse på embryoet. Men det var litt for vanskelig og se hjertet med utvendig ultralyd så vi tok hcg prøve den dagen og to dager senere i tillegg for sikkerhetsskyld.
På torsdagen fikk jeg svaret og det var dessverre ikke noen stigning :sad010

Har ikke blødd noe mer etter det så troligvis er alt intakt, selv om det ikke er noe liv. Så neste uke skal jeg på sykehuset til gyn for en utredning :(

Desse to ukene med ferie ble ikke akkurat slik som jeg hadde håpet dem skulle bli. Vi skulle egentlig fortsette fortelle familien vår om att det var en til baby på gang i familien. Men istedenfor måtte vi si til de få som visste det att det troligvis ikke ble noe denne gangen :sad015
 
Uff ❤️ så trist å lese. Er så leit at så mange mister og at gruppen vår blir mindre.
 
Det var trist og høre. Ønsker deg lykke til videre[emoji173]️
 
Så trist å lese. Opplevde det samme i mars.
Hjertet som banket på ul 7 dager før banket ikke lenger etter at jeg hadde blødd litt helgen etter.
Gravid igjen nå og har hatt noe murringer og brunt blod siden fredag.. krysser alt jeg har:(
Lykke til på sykehuset
 
[emoji173]
 
Back
Topp