Da er det min tur...

Nnem

Forumet er livet
VIP
Til å våkne tidlig. Har så vondt foran. Vet ikke helt om det er noe på gang eller ikke. Det kommer og går, men har ikke tatt tiden på det enda.
Begynte i går før jeg skulle legge meg, fikk sovet til ca kl 5.30 og så har det startet igjen.

ORIGINAL: MaSa07

Krysse fingran for at det skjer no fornuftig snart da [:)]

Sign! [;)]

Håper det skjer noe snart da......... men du jeg MÅ spørre.... hvordan vondt har du???
Jeg har også vondt der... kjennes ut som stikkinger osv... 

Åh, den første setningen der lurte du meg ogå!! [8D][:D] Håper noe er på gang da Nnem!! *krysser fingre* (håper jeg kommer også [;)])

Det kjennes som ekstra vonde menssmerter, men det har selvfølgelig dabbet av. Kjenner det litt en gang i blant, men det er det eneste. Skikkelig irriterende nå as[:@][:@][:@]

ORIGINAL: ~ savannah ~

ORIGINAL: Nnem *fødeklar*

Det kjennes som ekstra vonde menssmerter, men det har selvfølgelig dabbet av. Kjenner det litt en gang i blant, men det er det eneste. Skikkelig irriterende nå as[:@][:@][:@]

er sååå kjedelig når det dabber av [&o] man får liksom forventningene om at nå skjer det noe!!!

JAAA! [>:][:'(] Får håpe det tar seg opp Nnem!! [;)][:)]

å gud, så spennende!!!!!!!!! kanskje jeg får sladre snart????? [:D][:D][:D]

Du skal få sladdre når noe skjer, men trokke det skjer noe på en stund hvertfall. Håper inderlig det begynner igjen da[:)]

~savannah~:skal møte en venneinne senere, så da blir det opp og gå[:)]

Kristin: hun ruger fortsatt, litt nysgjerrig på meg da[;)][:)]

Ny melding
Nnem *fødeklar*
Medlem

Medlem siden: 29.06.2007
Jeg er fra: Nigeria, men bor i Oslo.
Status: ikke pålogget ~savannah~:skal møte en venneinne senere, så da blir det opp og gå
ORIGINAL: Nnem *fødeklar*

~savannah~:skal møte en venneinne senere, så da blir det opp og gå[:)]

Kristin: hun ruger fortsatt, litt nysgjerrig på meg da[;)][:)]

hehe stakkars dere begge. ikke kult å gå over da...

Back
Topp