• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Da er det min tur

• Trådstarter Trådstarter N
  • Opprettet Opprettet
Masse lykke til [;)] Tankene blir jo ikke letter heller etter det som har skjedd me hu andre.
Må si i fra hvordan det går

Lykke til på sykehuset!

Sender en stor trøsteklem til deg! Håper alt går bra!

Klem, M

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt står bra til..
Hadde noen slike dager selv og må si at det er ganske skummelt å ikke vite noe [:o]

huff,lykke til ja...
var ned på føden en natt jeg var gravid,kjente ikke liv på lenge,
men alt sto bra til med tuppa mi;)

Så fikk jeg lov til å dra hjem...Tok ctg og fant at hjertet slår. Fikk ingen bevegelser på første UL og måtte vente en time og drikke masse søtt og spise kake, men fortsatt ikke noe liv og på 2 UL de tok dyttet de og prøvde å få noe respons, men ingenting. De ville prøve en gang til og jeg måtte dytte innpå med klin og så tilbake på 3 UL. DA fikk vi ett dytt med armen til den lille. De skulle ringe meg ved vaktskifte i morgen tidlig og om det ikke har vært noe liv i løpet av natten skal jeg inn på ny ctg. Skal uansett inn på ny kontroll.

Så jeg får bare ligge og vente på at den lille skal kvikne til og gi litt ro til mamman sin. men det er ikke så uvanlig at de holder seg i ro noen dager visst nok,men man skal kjenne liv hver eneste dag. Men nå har jeg jo sett at den lille puster og at hjertet slår[:)]

Takk for alle gode ord[:D]

Hørtes nesten litt skummelt ut det der syns jeg.... Men godt at alt sto bra til[:)] Får jo håpe at den lille bare har noen late dager, og at den kommer sterkere tilbake[:)]
Den gangen jeg var til ul pga lite bevegelser så var min helt rolig mange dager... Gikk to dger fra ul, som viste at hjerte slo og at han pusta, og til han begynte å bevege seg skikkelig igjen.... Så skjønner hvordan du har det....

Lykke til videre da, håper babyen din sparker masse i natt[:)]

Så lenge det er pust og puls så er h*n sikkert bare litt lat akkurat nå. Håper du får noen skikkelige spark snart så du kan få ro i sjela [:)][:)]

ORIGINAL: lisa79

Så lenge det er pust og puls så er h*n sikkert bare litt lat akkurat nå. Håper du får noen skikkelige spark snart så du kan få ro i sjela [:)][:)]

Jeg tar med glede imot noen skikkelig vonde spark nå ja[:D] Klarer liksom ikke roe meg helt før jeg kjenner liv og sitter med en klump i halsen enda kjenner jeg. Men godt å høre at det er flere her inne som har hatt det på samme måte og sier at det kan gå noen dager før det begynner med skikkelig liv igjen[:)]

Hei på deg vennen. Føler med deg i din bekymring. Jer har hatt det lignende nå i helga. Men nå i dag våknet ho liksom opp, å hjelp så ho kvikna til.

Kan det ha noe med psken å gjøre? Kanskje stress, nedstemthet? Jeg slet litt i helga, bedre i dag.... og pang, et spark i ribba [:D]

Lykke til idag og hold oss oppdatert.

Håper babyen har kviknet til og at du har kjent et par kraftige spark i dag! Godt å høre at de fant hjertelyd. Da skulle vel alt være i orden!

Tenker på deg i allefall!

Klem, M

Tenker på deg. Gi en lyd om hvordan deg går da....

Da jeg var på sykehuset for sjekk pga lite liv fikk jeg beskjed om at når JEG stressa så ble babyen enda mere stille - dvs.. når mamma'n produserer stresshormoner finner den lille ut at
"nå skal mamma enten flykte eller slåss, så da er det best jeg ikke forstyrrer [;)]"

Håper det kan være til trøst - så snart dere klarer å slappe av igjen så kan det hende at småen føler behov for å røre litt på seg igjen! [:D]

Back
Topp