Da er det mandag...07 juni

Looney

Forumet er livet
VIP
og eksamens som jeg har prøvd å fortrenge i lang tid....

Men skravle dere andre.....[:)]

God morgen, og tvi tvi Looney! [:)]

Våkna til sure unger her i dag. Er vel den beste måten å våkne på det? [8|][&o] Begge hoster litt, og Tobias er litt snørrete, men det er da vel ikke nødvendig å bli så sure for det? Tobias laga omtrent 3.verdenskrig her, da han ikke fikk lov å ha på buksa si før bodyen...
Men nå har han bodyen under buksa, snørret er tørka, og nå ser han i et blad her mens han synger en selvlaga sang. Ute er det overskya, men det er vi vant til. Har jo ikke hatt noe sommerlignende vær enda vi.
Planer for dagen er egentlig mangelvare. Må vaske litt klær da, og ta den obligatoriske turen på butikken. I ettermiddag skal jeg på trening, må bare finne meg barnepass først...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Her sov mini til nesten åtte!!!!!!!!!!!!! Wohoooo.... men så var han sein i seng i går da[8D] I dag skal vi snart i bhg, så skal jeg i banken å sette inn litt penger så jeg har noe å reise for[8D] Og så blir det muligens bestille sydentur i dag!!! Åhhh... kjenner det kribler... må vaske hus, vaske klær, begynne å pakke, lage huskeliste... weeee........[:D][:D][:D]

Og igjen... lykkke til i dag Looney!!![:D][:D]

Looney: Lykke til[:)]

Da er kidsa i barnehagen, jeg har trent..Ikke smart for nå er jeg enda dårligere[&o] snørrette, vond hals, null stemme og feber...Nei får komme meg i dusjen for så finne sengen tenker jeg

Weeeeeeeeeeee[:D][:D][:D] Da bestilte jeg nettopp sydentur på torsdag så da er det bare å henge i og vaske hus og klær så jeg kan begynne å pakke!!!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]

mandy4: wow, travel uke! Og enn at lillemann er 1 år i morgen!!! Synes han nettopp ble født jeg...
Delia: Herlig med Kreta-tur! [:D][:D][:D][:D]

Shoppis: Du har sannelig fortjent en husmorferie![:)] Delia også! God tur!
Vi reiser til Kreta i August.[:)]

Her har lillegutt styra hele natta så i dag har han godt sovehjerte. Sikkert en liten økerunde... Venter på at han skal våkne sånn at jeg kan hente Hannah mora mi. [:)] Så skal vi kose oss på terassen med blomkålsuppe og baguetter.

ORIGINAL: Shopoholic

Så gøy delia! [:)]
Jeg reiser om 1,5 uke! [:D]

Kjenner det kribler... jeg er såååååå reiseklar!!![:D][:D][:D] Reiser du alene eller?[:)]
McBaby: Alltid godt å ha noe som lokker på slutten av sommeren!!![:)] Har helt glemt dette med dårlig søvn på natten jeg.... og det enda han ikke sov rundt før han var tre!!![8D] Glemt.. eller var det fortrengt???[8D][:D]

Skal si det er sydenfarere i fleng her, vi skal til sverige vi, til astrid lindgren verden tenkte vi.

Grilla til middag i dag og, koteletter og brokkoli. Kokte ris og saus til da, men det gjorde jeg inne. Deilig sommervær[:)]

Lurer på en ting. Er det veldig sløvt av oss å ikke stille på sommeravslutningen i barnehagen på onsdag? Passer liksom så dårlig, og så er det ikke før klokken seks. Uffameg, vi gikk ikke i fjor heller, men da gadd vi ikke for hun skulle slutte i barnehagen likevel[&:]

ORIGINAL: McMor

Skal si det er sydenfarere i fleng her, vi skal til sverige vi, til astrid lindgren verden tenkte vi.

Grilla til middag i dag og, koteletter og brokkoli. Kokte ris og saus til da, men det gjorde jeg inne. Deilig sommervær[:)]

Lurer på en ting. Er det veldig sløvt av oss å ikke stille på sommeravslutningen i barnehagen på onsdag? Passer liksom så dårlig, og så er det ikke før klokken seks. Uffameg, vi gikk ikke i fjor heller, men da gadd vi ikke for hun skulle slutte i barnehagen likevel[&:]

Vi og skal den 7 juni men har ikke tenkt å stille opp...Er sent på ettermiddagen og jeg ville blitt alene med ungene der oppe siden sambisen jobber...Så passer ikke så godt for oss

ORIGINAL: buffi

Vi og skal den 7 juni men har ikke tenkt å stille opp...Er sent på ettermiddagen og jeg ville blitt alene med ungene der oppe siden sambisen jobber...Så passer ikke så godt for oss

Det var i dag det[:D] men bra det ikke bare er oss. Har ikke bestemt meg ennå da...

Delia: slikt har jeg og fortrengt. N begynte ikke sove rundt før i fjor en gang han heller.

Eksamen i dag gikk iver all forventning, og jeg var meget fornøyd da jeg gikk ut. Nå må jeg bare vente til onsdag, da kommer nemlig karakterene. Men jeg er såpass sikker at jeg kaller meg en barnevernspedagog

Jeg fikk spørsmål om de tingene jeg kan, og godt er nå det for det er mye jeg ikke kunne.

Nå er skoleutstyr kastet, og bøker båret i kjelleren. Har mest lyst til å lage sankt Hans bål av alt sammen[:D]

I kveld skal jeg gjøre fint lite kjenner jeg[:)][:)] Nå er jeg workingg girl for fullt, eller i allefall frem til mandag da vi reiser på en etterlengtet ferie[:)][:)]

ORIGINAL: buffi

Det var i dag det[:D] men bra det ikke bare er oss. Har ikke bestemt meg ennå da...

Oj oj snakk om å være fjern for min del altså for dette skal være på onsdag dette....Kan jeg skylde på at jeg har feber montro[8|][:)]

Hurra Looney! [:D][:D]

Da sitter jeg nydusja i sofaen, har vært på trening, og nå har ungene lagt seg. Men sove, det er visst ikke på planen enda... får stille meg foran tvn med rockeringen, så gjør jeg noe fornuftig i kveld også.

SUR, SINT OG LEI [:@][:@][&o][&o][&o]

Vært på kurs.
Herregud, han kurslederen er så genial! Han er så vannvittig klok og jeg lærer så enormt mye hver gang!

Har bestemt meg for å trene før jobb i morgen! Var litt stor i kjeften i dag, så da må jeg være der kl seks! Gaaad, dør med tanken!

SUR, SINT OG LEI [:@][:@][&o][&o][&o]

Det var jeg i går kveld også[:@] Bedre nå da.... Men det er ikke noe ålreit uansett....

WZ: trene så tidlig er helt supert. Jeg skulle ønske jeg fikk gjort det oftere jeg[:)]

vi skal til sverige vi å, østersund faktisk[:D] tok oss vann over hodet i fjor så i år satser vi på å være i ro en plass og bare kose oss[:)]

Back
Topp