Da er det Juli og...

Syns dette svangerskapet har gått kjempefort. Jammen ikke mange ukene igjen nå :O
Har den siste uken intensivert forberedelsene litt, og har kjøpt flere av de babytingene jeg hadde tenkt å skaffe. Mange bruktkupp :)

Ellers så er formen fin, men får lett kynnere for tiden. Har tre uker til med jobb før jeg skal ha ferie. Ferien blir mest brukt hjemme til å ordne i det nye huset vårt, men blir også å ta noen kortere turer i nærområdet :)

Akkurat 2 mnd til termin i dag:nailbiting: Tiden flyr fra meg. Har bursdagsfeiring for storebror i hele helgen, så ikke tid til å kjenne etter hvordan det går en gang, hehe. Mann og barn tok ferie i går og nå gleder jeg meg til mye fritid sammen alle 4:) Blir mest hjemme i sommer, men en liten tur til Oslo hos svigerfar blir det sikkert.

Syns dette svangerskapet har gått sååå sakte, vært sykmeld i ulik grad fra februar så da blir dagene litt lange.
Her er d kaos, driver å pusser opp 2 soverom men blir veldig bra når vi er ferdig. Gleder meg til å putte babytøy i skapet, finne frem seng osv.
Ferieplanene i år er å være mye på campingen, ta dagsturer hit og dit når kroppen er i form til det og ellers bare kose oss sammen og nyte ferie.

Nå er jeg i siste ferieuka mi.. Men siden det er sommer har vi kun visning i helgene (jeg jobber på kino) så det blir ikke for mye jobbing.. :-P kjenner det skal bli godt å ikke bare drive dank... I tillegg har vi fått innvilget bygging av terrasse, så med en gang snekkerbroren min er ferdig med ferien så begynner de å bygge den:-) tiden går veldig fort, men i ukedagene kan det bli langtekkelig uten bil... Bor langt ute på landet og været har vært litt for grått og bløtt.. Og jeg savner dette redebyggingsbehovet jeg har hørt så mye om, blitt så lat at klesvasken snart går ned i kjelleren av seg selv... :-P

Back
Topp