Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å leste det nå Så skjønner at du skal ta det med ro Er jo ikke lenge til hun kommer da nei.. Men bra at hun vokser Har de estimert hvor stor hun evt vil være?Tenk at det er juli alt, utrolig Synes det har gått veldig fort denne gangen, enn f.eks i forhold til når jeg fikk førstemann Føltes ut som jeg gikk gravid i over ett år
Med meg går det så som så, skrev et innlegg her for noen få dager siden så skriver ikke alt på nytt Snuppa vokser og har det foreløpig bra
I sommer blir det nok bare noen småturer i nærområdet, og mye oppladning og avslapping med de jeg er glad i, da vesla melder sin ankomst om ca en og en halv måned +/-
Å leste det nå Så skjønner at du skal ta det med ro Er jo ikke lenge til hun kommer da nei.. Men bra at hun vokser Har de estimert hvor stor hun evt vil være?
Håper du får slappe av litt før den tid og nyte Juli mnd litt Klem klem
Føler meg stor og tung allerede, og noen dager er bekkenet verre enn andre, men kjenner masse liv og føler meg fin med magen, og nå er det bare én uke igjen til ferie og permisjon - så jevnt over er formen og humøret bra Ihvertfall så lenge det ikke er for varmt - er ikke så glad i varmen, blir svett og irritabel og hovner litt opp i hender og føtter, så for meg gjør det ingenting om ikke sommerværet blir så fantastisk... Vi er godt inn i sommeren Hvordan går det med dere september-damer Hva er planene i sommer og hva har du gjort hittil?
Kos dere masse Ukene går fort nå som man bikker 30uker føler jegTankene på att det straks er to mndr til termin er en smule wow-feeling;-)
Så langt har jeg ikke stresset med noe formen er litt så som så, men tar en dag om gangen merker nå att det er tyngre og tyngre for nye uker som kommer
Resten av sommeren skal bestå av en uke i Sverige og noen dagsturer. Eldste reiser til sin far på søndag og blir borte i 14 dager. Så da skal det jobbes litt igjen ;-) før vi tar tre uker ferie og går inn i permisjon og sikkert en evig venting
Høres ut som en behagelig tid fremover Tross vondt bekken Du skulle ha i starten av September? Siden du begynner permen neste uke?Føler meg stor og tung allerede, og noen dager er bekkenet verre enn andre, men kjenner masse liv og føler meg fin med magen, og nå er det bare én uke igjen til ferie og permisjon - så jevnt over er formen og humøret bra Ihvertfall så lenge det ikke er for varmt - er ikke så glad i varmen, blir svett og irritabel og hovner litt opp i hender og føtter, så for meg gjør det ingenting om ikke sommerværet blir så fantastisk
Vi har ingen store planer for ferien, blir litt ut med båten og mest sannsynlig en tur til Hunderfossen hvis formen min holder seg like bra.
Det meste er klart til lilleprinsen kommer, mangler bare å vaske babytøyet og å pakke fødebagen Så vi kan bare ta det helt med ro
Hvordan går det med deg da?
Håper det bedrer seg ja Også får du nyte siste dagen ja Kos deg med is og jordbærRart at vi er i juli allerede, og bare 2,5 mnd til termin!
Her har jeg hatt to rolige uker etter at jeg gikk ut i ferie/avspasering, vært en tur hjemme hos mine foreldre og ellers slappa av hjemme. Tråringen har hatt to korte uker i bhg og har ferie fra uka av. Så i dag nyter jeg siste rolige alenedag på over en måned, spiser jordbær og ser på tv.
Er ganske forkjøla, og heftig plaga av gresspollen for tida. Hoster mye og sliter med øyne og nese. Sov fra 9-tida til 14.30 tirsdag, helt slått ut. Håper formen bedrer seg framover.
Høres ut som en behagelig tid fremover Tross vondt bekken Du skulle ha i starten av September? Siden du begynner permen neste uke?
Ja vaske klær er en stor jobb (fant jeg ut) har vasket alt av klær ferdig og brettet og lagt i skapet
Jeg skal ikke ha ferie i år, jobber frem til permisjonen som er om 40 dager i dag Teller ned på jobben
Vi skal bare på en langhelg til Sverige og telte
Ja da skjønte jeg det Er jo så deilig meg ferie Jeg skal ikke ha ferie :/ Men det går forsåvidt greitTermin 5. september, så da blir det 4 uker ferie før jeg går direkte i permisjon
Men 40 dager går fort det også, plutselig er man der