Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Og da er det vikelig kos i heimen her [:D] Nå er det strikking, fredagsrekka og skype med Karmey ([8D]) som gjelder! Mmmm stratos, mexicana chips og COLA [:D] *Drar pelspleddet godt opp under nesa*
....
Håper dere og skal kose dere masse jenter????!!! [:D]
Ohhhhh very nais! Partay ... Gleder meg til neste runde ut med jentene altså! Mest til middagen og kos og kjas og fnise etter litt for mye hvitt [8D][:D]
Det virkelig ut som du koser deg. [:D][:D] NAM![:)]
Jeg spiser taco og ser på Big Bang theory [8D] helt alene. Blir vel alene til langt på natt. Så her skal jeg bare slappe av. lese ferdig boka mi og glane på tven. [:)]
Mmmmmmm taco! Vi hadde bare grøt til kvelds i dag vi [8D] Jaja, kanskje det blir en pizza orginale her i kveld [:D] Kjenner jeg meg rett så gidder jeg ikke og tar meg en Go morgen yoghurt i stedet for [:-][8D]
nå skal snart eldstemann i seng[:)] minsta sover søtt i sengen sin[:)]
så er det bare å plante seg godt neatt i sofaen å slækken resten ta kvelden[:D] hmmm... det godiset så jo bare helt nammenam ut da[:-][&o][8D] å jeg har glemt å kjøpe fredags godis..... neeeeeeeiiii,wææææææ....... [:-][8|]hmm... sende mannen på butikken da kanskje?![;)][:D]
knitrer godt i ovnen ,lys er tent..... det er kooooos[:)]
Sitter her å venter til snuppa har slosst færdig med dyna, og bestemmer seg for å sove... Pappa er på kjøkkenet og mekker taco. Kom opp med en munkholm til meg:) Fornøyd <3
Har vært på fredda svømming på Ankern i kveld, kjempemorsomt med mørkt lokale, disco lys og musikk.
Snuppa var helt vill! :)
God dag i dag :)
Ha en fin kveld
For du har det ikke bare sååååååååååååå idyllisk da.. *missunneliiii*[;)]
Her har vi nettopp spist bakt potet med kjøttdeig, masse salat, sopp og stekt løk, og litt rømme (prøver å være sunn haha)
Nå slapper vi av med litt TV kos og jeg spiser kjærlighet på pinne * må slanke meg til london om 12 dager haha*
Vi er kommet hjem fra Tacokveld hos gode venner, og nå tror jeg nok det er strikking, sjokolade, solo og Skype med KathMor som gjelder! *stakkars Ola* [8|]
Vi er kommet hjem fra Tacokveld hos gode venner, og nå tror jeg nok det er strikking, sjokolade, solo og Skype med KathMor som gjelder! *stakkars Ola* [8|]
*gruer meg allerede til kjæreste-freddager uten data* [&:][:o][8D][8|][X(][:-]
God fredagskveld i stua
Her har eg 2 guttegull som sover søtt, eit dorsk mannebein som sløver på sofaen, solo i glasset, sjokkis i skåla, gullrekka på tv...og gulljentene på pc`en[:D]