Da er det fastsatt.

Linka

Gift med forumet
Til torsdag er det overtagelse på leiligheten vår. Alt skulle være ferdig til da sa de. Så da skal jeg og mamma vaske ned og i helga skal vi smått begynne å flytte. På mandag er det flytting for fullt.

Gleder meg som en unge. Nesten like spent nå som da jeg skulle føde.

Klemmer

Takk vennen. Var på befaring igjen idag og nå er det ikke mye igjen. Gldere meg til å dele dette med dere.
Klemmer

ORIGINAL: homma

Du må gjerne vise bilder til oss når du har tid[:D]

Selfølgelig skal jeg det. Må bare få tatt noen først. Sånn etter at vi har flyttet inn.
Klemmer

Ååååå....så morro da!!! er så deilig å flytte!!
gleder meg til å høre åssen det har gått med dere!![:D]

Thanks vennen.
Er som sagt på nett igjen den 10 juli.
Klemmer

Tenker meg det blir godt når du har fått alt i ny huset å kan slappe av med BV igjen[:D] Litt misunnelig, er så god følelse når man går å gleder seg til å flytte.

Spennende med flytting!!
Må ta før og etter bilder, da - FØR innflytting, og etter innflytting[:D][:D][:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Spennende med flytting!!
Må ta før og etter bilder, da - FØR innflytting, og etter innflytting[:D][:D][:D]

Den er grie. Det lover jeg at jeg skal gjøre vennen !
Klemmer

Det blir nok stas å komme inn i ny leilighet! Kjenner følelsen!![:)] Kjempespent på hvordan det ser ut der. Bilr gøy å se bilder!

ORIGINAL: Linka

Spennende med flytting!!

Klemmer

Flott - gleder meg!!![:D][:D]

Spennende med flytting!!

Klemmer

Flott - gleder meg!!![:D][:D]

Jeg også..tihi..
Klemmer

Kan knapt vente[8|]
Jeg vil også ha hus, men i mellomtiden får jeg glede meg over huset ditt - via internett[8D][;)][:D]

Vil bare ønske deg lykke til med flyttingen her også!!!
Så gleder jeg meg til du er tilbake!

Til torsdag er det overtagelse på leiligheten vår. Alt skulle være ferdig til da sa de. Så da skal jeg og mamma vaske ned og i helga skal vi smått begynne å flytte. På mandag er det flytting for fullt.

Gleder meg som en unge. Nesten like spent nå som da jeg skulle føde.

Klemmer

I morgen!!!!  ÅÅÅÅÅÅååååå Så spendt jeg er!!!![:D][:D][:D]

Back
Topp